Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

kan svare for rayander jeg, da han har tatt kvelden... den bad-look'en hans er i glassfiber, og er støpt inn i panseret... den er godkjent, med TÜV-papirer :D han kan sikkert svare på hvor du får tak i, selv om den satt på bilen da han kjøpte den..

glasfiber støpt inn?

er det bedre ennå f.eks. dra te en blikkenslager å få han til å lage en i no metall av no slag å sveise pÅ?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så det er bare å bruke den glassfiber lista jeg har nå? å sparkle igjen?

Hmm, tenkte på blikkinnslagern jeg også, men må være metalt, blekk duger ikke :P

Etter min erfaring så ville jeg har brukt metall, men det ser nå ut som den til Raymond holder tålig bra, så kankje det er godt nok med glasfiber også plastre igjen.

Men en metall list til sveising koster rund 1000,- og da er man hvertfall 100% sikker, det skal hvertfall jeg ta og gjøre.

Mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring så ville jeg har brukt metall, men det ser nå ut som den til Raymond holder tålig bra, så kankje det er godt nok med glasfiber også plastre igjen.

Men en metall list til sveising koster rund 1000,- og da er man hvertfall 100% sikker, det skal hvertfall jeg ta og gjøre.

Mvh

+ sveising, + pussing og lakking.. DYRT! hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ sveising, + pussing og lakking.. DYRT! hehe

koster å være kar med tett badlook ja, om det er i metall eller glasfiber.

Enten man må lime glasfiberen med skikkelig lim eller sveise en i metall så må det mye pussing og lakking til :D men pent blir det ja.

Og det koster ikke allverden om man tar på seg mye selv. men det krever tolmodighet ja.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster å være kar med tett badlook ja, om det er i metall eller glasfiber.

Enten man må lime glasfiberen med skikkelig lim eller sveise en i metall så må det mye pussing og lakking til :D men pent blir det ja.

Og det koster ikke allverden om man tar på seg mye selv. men det krever tolmodighet ja.

+ litt kunskap hvis man skal gjøre det selv..

jeg kan ikke en dritt! så for meg blir det dyrt! hehe

Klart jeg kan prøve å selv, man lærer av sine feil, men jeg vil ikke ødlegge noe, vil ha det bra første gang.

Må skrape sammen no cash soon ass..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rayander:

Når kommer bildne du lofte og fikse? venter i spenning:)

Sorry gitt.. har vært lite på nett i det siste og ikke fått tid til å legge ut bilder. men skal prøve å få gjort det til uka. Har ikke skjedd store forandringer på den men anlegget spiller virkelig bra!!

Må få justert det på nytt siden det blir flittig brukt og det begynner å bli spilt inn :)

Klikka gjennom de siste sidene mine nå og ser at bildene er dukket opp igjen.

Ta en kikk på side 22,der ligger de seneste bildene av det siste som ble gjort med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å få endelig hilst på deg også da Raymond;) Hehe.. Skal oppover igjen til uka :)

oppover igjen til uka? hamar?

Ser du en stressende renault kangoo i gatene da er det bare meg, slik at du ikke blir skremt hvis den frææser over non kryss.. :rolleyes:

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppover igjen til uka? hamar?

Ser du en stressende renault kangoo i gatene da er det bare meg, slik at du ikke blir skremt hvis den frææser over non kryss.. :rolleyes:

Skal faktisk til Ilseng..;) Skal ikke se bort ifra om det blir no "chick-hunt" i Hamar-gatene..:) Hehehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å få endelig hilst på deg også da Raymond;) Hehe.. Skal oppover igjen til uka :)

Hyggelig at du tok turen innom,er ikke mange som gjør det når de reiser langveisfra,, hehe.. men bare å si fra det når du kommer oppover igjen. Så kanskje du får se golfen min en annen dag til uka!

snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at du tok turen innom,er ikke mange som gjør det når de reiser langveisfra,, hehe.. men bare å si fra det når du kommer oppover igjen. Så kanskje du får se golfen min en annen dag til uka!

snakkes!

Måtte nesten hilse på når jeg først var i Hamar vett:) Hehe..

Skal faktisk til Ilseng igjen imårra, og da skal jeg ta toget til Oslo fra Hamar, siden bilen skal stå der oppe en stund...par dager eller noe.. Kanskje vi ses da, hvis du er ute på rånings? ;) Hehe..Hamar er vel ikke såå stort? :rolleyes:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte nesten hilse på når jeg først var i Hamar vett:) Hehe..

Skal faktisk til Ilseng igjen imårra, og da skal jeg ta toget til Oslo fra Hamar, siden bilen skal stå der oppe en stund...par dager eller noe.. Kanskje vi ses da, hvis du er ute på rånings? ;) Hehe..Hamar er vel ikke såå stort? :rolleyes:

Fått foringene nå?

Blir bra det....

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider