Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Hyggelig at du tok turen innom,er ikke mange som gjør det når de reiser langveisfra,, hehe.. men bare å si fra det når du kommer oppover igjen. Så kanskje du får se golfen min en annen dag til uka!

snakkes!

Håper jeg får hilse på deg en dag Rayander........er litt ivri på å få sett den golfen din asså.Jeg får desverre ikke muligheten til å dra til Vålerbanen i mai.

Men jeg kommer GARANTERT nedover til Rudskogen i Juli!Om jeg kommer sørover tiligere så vil dere altis få vite det!

Er skjedd en del småting med bilen min også nå,hehe!Nesten ferdig med stereo'n min.Ellers så er det bare tomta av bilen igjen.Du får ta en titt......

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da er det atter igjen gjort noe forandringer med gulfern min.

Tenkte jeg skulle finne på noe nytt igjen da men tanke på dekor osv.. men men vi får se.

Har brukt dagen i dag på å fjerne den gamle dekoren som var på sidene men beholdt den lille søte på panseret.

Ble faktisk ikke farge forskjell etter sola osv,ingen vanskelig opperasjon og fjerne det heller,litt varme fra varmepistolen og lett pirking med fingernegelen.

hehe Litt godt å se bilen igjen uten dekoren , men samtidig så uvant og tomt... hmmmm.... lure lure..

udekor15.jpg

udekor17.jpg

udekor20.jpg

udekor4.jpg

udekor9.jpg

fått mye skryt av interriørert mitt også... fornøyd selv og det frisker opp litt innvendig synes jeg..

udekor24.jpg

noen meninger folkens ang dekor,forbedringer osv??

mvh rayander :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så synes jeg bilen er MYE finere uten dekor. Men som sagt, smaken er som baken :) du har iallefall veeeeldig pen bil!

Men på et annet side, forsvant jo "særpreget" også :D

Og det ble ganske stilig det du har gjort nederst på dørpanelene!

Blir bra dette

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er så fin det går ann å få den raymond :D drit rå !

Eneste jeg tror hadde blitt fint er hvis du hadde fått tak i noen nye gulvmatter, fresher ganske mye opp synes jeg !

edit : kjør uten dekor er min mening ;) mye cleanere !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din er så fin det går ann å få den raymond :D drit rå !

Eneste jeg tror hadde blitt fint er hvis du hadde fått tak i noen nye gulvmatter, fresher ganske mye opp synes jeg !

edit : kjør uten dekor er min mening ;) mye cleanere !

Har gummi matter på vinter og vanlig sorte stoff matter på sommer tiden,beklageligvis er de ikke ordentlig vasket og ser litt møkkete ut på bilde... men det kunne vært kult med litt lilla i mattene.. hehe...

Takker for "comments & creeds"... sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten trekt om setene i bilen med samme farge som bilen har. Men beholdt det svarte rundt.

Hvis det ikke hadde blitt for mye av det gode da :titties:

Det tror jeg faktisk hadde blitt skikkelig kult...!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt litt på det med pedaler og evt den skinn tingen ved girstanga men er ikke lett å finne skinn i samme farge som bilen. hmmmm har ikke akk lett så fordømt mye etter det eller men.

Tenkt på det med å fått sydd om stolene så det ble lilla felt i midten og ja men satan det koster skjorta da. fikk bare prisen på fram stola,og det ble så dyrt at jeg husker ikke summen på det en gang.hehe

men uansett da så får jeg se hva som skjer videre med dekor.Vært ute og cruisa litt i kveld og folk la omtrent ikke merke til at jeg hadde fjerna dekoren før jeg nevnte det til de... notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider