Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer,, sku ha senka mer foran ja. hehe..

men desverre har jeg ikke justerbart senkesett. Og med 200kg med anlegg så ble det "litt" lavere bak enn hva den var.. hehe...

bilder av anlegget?? hmmm,er ikke helt ferdig der men,det er da lyd og det ser da greit ut i den svarte skyen og slikt,ville ikke ha hatthylle med 6x9" i så en kunne se på udersiden av de,derfor bygde vi det slikt som her:

d05af2e2.jpg

slik ser da helheten ut bakfra,men mangler somagt litt finish her da,

-glassplate over forsterkere

-litt neon lys

-litt justerring

-etc....

anlegg4.jpg

Her er da cd spillern i kombinasjon med de lakkerte delene og de hvite skivene i instrumentet:

lilladasbord.jpg

" more to come soon... " i hope......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble seriøst gjennomført!!!

nå skjønner jeg hvorfor det har stått " bygger stereo " en gooood stund bak nicket ditt på msn ; )

ble skikkelig fint og cleant!

Takker for det Mandel :)

hehe.. stemmer det med MSN ja.. er en del timer i en viss kjeller her i byn hvor vi har holdt på opp til 2-4 mann hver kveld i ca 14 dager i strekk.

Takker spesielt thamazter og GT og alle andre som har bidratt med noen hjelpende fingre i bygginga her. Hadde aldri klart dette uten dere.

:titties: bildet ble tatt en kald ettermiddag dagen det ble ferdig koblett. Hadde litt tynne sko på meg og som du ser i frontruta så regna det litt..

trives i en varm bil jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bytte ut den hylla under airbagen med hanskerom da? har et liggendes visst noen er intr, men da i lys farge, men går da å lakkere...

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra gjennomført rayander. Fikk sett den på motorfestivalen og metrosenteret :respect.

Tips! Kanskje skaffe alu pedaler, girkule , håndbrems i lilla? Kanskje noe innvendig neon lys...

PS! du får ikke lakkert brytern til lyset? (venstre side) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anlegget ble skikkelig NICE...! :titties:

så forresten bilen din her i hamar en kveld, uten dekor riktignok... syntes bilen fikk ett mer clean-look uten dekor og når du fikk bygd igjen bakluka...

MYE mer stil over bilen nå syns j da! thumpsup

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for all creeds folkens...

Som sagt er ikke ting helt ferdig enda,og stadig noe nytt hele tida.

Alu pedaler,lilla mansjett på gir/håndbrems,,hmm er på jakt... hehe

Det hjulet på lysbryteren fikk jeg ikke løst så da gadd jeg ikke å bryte og herje på det.

Neon lys drev jeg å eksperimenterte litt i går med,baki ved anlegget riktignok notin hehe.. kan bli kult men mer sier jeg ikke. Det kommer nok bilder etc av det senere.

Det med dekoren har jeg drevi å tenkt litt på og slikt da og jeg er litt i tvil om jeg skal ha det eller ikke. Får se ann hva "designeren" min finner på.. hehe

Takker folkens! :) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal gå for en liten fancy vinyl jeg.

Det som gjorde bilen din litt anderledes enn andre golfer med rs styling :)

LES: Ja jeg veit vinyl helst skal være på Riskokere! Jeg liker litt spesielle ting!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider