Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

ser meget bra ut dette raymond gleder meg til og se bilen din på neste lokallags møte.

Men jeg er da en mann som normalt ikke liker dekor men bilen din kledde det jo faktisk før, men prøv litt uten. så kan du jo hive på dekor igjend om du finner ut av at det er det du vil ha

:pics

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser meget bra ut dette raymond gleder meg til og se bilen din på neste lokallags møte.

Men jeg er da en mann som normalt ikke liker dekor men bilen din kledde det jo faktisk før, men prøv litt uten. så kan du jo hive på dekor igjend om du finner ut av at det er det du vil ha

:pics

Det var det som var litt av planen ja og kjøre uten en stund. Var liksom greit å få fjerna det litt å så det ikke sitter for lenge og lager "skille" i lakken.

Den 12 skal bilen på polerring og teflon behandling,så dekoren måtte egentlig av uansett for å få det peneste resultatet. hehe..

Er vel samling neste søndag stemmer ikke det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har en rød Golf 4 som er meget påkostet osv.. Vunnet flere priser osv.

Han ble litt påvirket av meg så nu har han også fått sveist igjen "åpner" og "VW" emblemet på bakluka. Pusser er fjernet og hullet i ruta blir tettet med en sort blendeplugg. El solenoid motor blir også montert slik at luka kan åpnes via den "gamle" bakrutepusser bryteren.

Må si det at DÆÆÆÆVEN så rått det er med "tett" luke!

Her er da luka akk montert i garasjen min:D:D:D

DSC00002.jpg

VW 4 ever!!! :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom selvsagt regnvær når vi var å henta luka så bila er møkkete og fæle her på bildet,det er bare å beklage....

Bilene blir å se på det meste av treff i sommer..

Gleder meg allerede...

Bare huske kameraet så...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fet ut bilen din nå, fin installasjon av stereon også.

Hvis du skal ha neon til anlegget må du høre med de som du låner anlegget med, det finnes neon som er laget for de forsterkerne du har. Er hull på kortsiden av forsterkeren hvor det står NEON på. Kittet koster 5-6 hundre, men du får vel sikkert en god pris på de :)

Jeg skal hvertfall ha til mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fet ut bilen din nå, fin installasjon av stereon også.

Hvis du skal ha neon til anlegget må du høre med de som du låner anlegget med, det finnes neon som er laget for de forsterkerne du har. Er hull på kortsiden av forsterkeren hvor det står NEON på. Kittet koster 5-6 hundre, men du får vel sikkert en god pris på de :)

Jeg skal hvertfall ha til mine.

Takker for det.

Har hørt litt mer ang neon kitt og ja sjekka pris på de til de forsterkera. Men det er ikke bare der det er snakk om neon. ;D hehe.den som venter får se.

Skal mikse til noe mer også. Men det kittet til forsterkera kosta rundt 1000,- hørte jeg. men får se ann hvordan det blir til. Får jo ikke dekka det på den pakka så og begynne å kjøpe neon til de forsterkera hvis jeg da ikke vinner det eller skal kjøpe det,er liksom bortkasta innvestering. men det burde vært med i pakka synes jeg.

Har du noe tråd på bilen/anleggeet dit da?? få se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har en rød Golf 4 som er meget påkostet osv.. Vunnet flere priser osv.

Han ble litt påvirket av meg så nu har han også fått sveist igjen "åpner" og "VW" emblemet på bakluka. Pusser er fjernet og hullet i ruta blir tettet med en sort blendeplugg. El solenoid motor blir også montert slik at luka kan åpnes via den "gamle" bakrutepusser bryteren.

Må si det at DÆÆÆÆVEN så rått det er med "tett" luke!

Her er da luka akk montert i garasjen min:D:D:D

DSC00002.jpg

VW 4 ever!!! :titties:

SE DER JA!! ;) der var bobla mi og.. hehe! ble bra detta ray? litt off topic, men siden du la ut bilde av min og så! babyhmm? en ting da: Ohh shave that ass, bitch and let me see what you got.. Hehe!

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE DER JA!! ;) der var bobla mi og.. hehe! ble bra detta ray? litt off topic, men siden du la ut bilde av min og så! babyhmm? en ting da: Ohh shave that ass, bitch and let me see what you got.. Hehe!

tøft! :D sombrero

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det.

Har hørt litt mer ang neon kitt og ja sjekka pris på de til de forsterkera. Men det er ikke bare der det er snakk om neon. ;D hehe.den som venter får se.

Skal mikse til noe mer også. Men det kittet til forsterkera kosta rundt 1000,- hørte jeg. men får se ann hvordan det blir til. Får jo ikke dekka det på den pakka så og begynne å kjøpe neon til de forsterkera hvis jeg da ikke vinner det eller skal kjøpe det,er liksom bortkasta innvestering. men det burde vært med i pakka synes jeg.

Har du noe tråd på bilen/anleggeet dit da?? få se?

Liker fortsatt å se på den golfen din,asså!Den er rett å slett nydelig Rayander!

Ble bra uten dekor,men samtidig litt nakent........

Uhff,blir helt syk av å se på at ALLE andre blir ferdige med bilene sine og kan ta de ut i solskinn!Vil å ut i solen med bilen min,stått ALT for lenge inne nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp opp! Syns denna tråden har falt litt ned her?? hehe! Hva skjer framover med bilen da ray? Noe nytt?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider