Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

reklamerer litt for deg jeg, raymond.. artikkel om bilen er nå også ute på roadblock.biz..

Les artikkelen

Hehe.. takker mister.

Den kom ut igår da så denne er veldig fersk. Har oppdaget noen skrive feil der men,det blir vel utbedret etterhvert.

Ble litt gira av å se Gatebilfilmen-04 i går, (så foresten bilen min der å) at nu må jeg stikke på Alnabru og kjøre litt go cart.. hhehe... rase fra seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. takker mister.

Den kom ut igår da så denne er veldig fersk. Har oppdaget noen skrive feil der men,det blir vel utbedret etterhvert.

Ble litt gira av å se Gatebilfilmen-04 i går, (så foresten bilen min der å) at nu må jeg stikke på Alnabru og kjøre litt go cart.. hhehe... rase fra seg litt!

Nå er det jo faktisk go-cart og paintball anlegg i Moelv da. No kortere vei ;)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kall det kammerat-rabatt ;)

er vel en del større inne ved alnabru også?

alnabru er større enn på moelv ja.. mener jeg å huske..

men noe som anbefales, SPILL PAINTBALL på moelv, er så heidundrenes artig! :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,,, ble litt off tåpikk her nu men...

ble uansett ikke noe tur siden de jeg hadde prata med trakk seg i siste liten så da gadd ikke jeg å kjøre innover alene.

Nu er det snart torsdag og da skal hele bilen + interriør teflonbehandles.Ble kunn polerring forrige torsdag da. Så er det fredag og da er det rett hjem og i dusjen og rett til gatebil på våler.

da blir jeg å ses der hvis noen har tenkt seg dit. er vel der hele helga stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,,, ble litt off tåpikk her nu men...

ble uansett ikke noe tur siden de jeg hadde prata med trakk seg i siste liten så da gadd ikke jeg å kjøre innover alene.

Nu er det snart torsdag og da skal hele bilen + interriør teflonbehandles.Ble kunn polerring forrige torsdag da. Så er det fredag og da er det rett hjem og i dusjen og rett til gatebil på våler.

da blir jeg å ses der hvis noen har tenkt seg dit. er vel der hele helga stort sett.

Får vel knipse et par bilder av Golfen jeg da. Hvis det er oppholdsvær da.. Gidder ikke dra om det regner.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an det vettu..

Ser ut som om jeg drøyer med å reise til tidlig lørdags morgen.

Får se evt om jeg reiser fredagen men men ..

Fikk forøvrig en telefon tidlig i dag. Og fikk da høre at all bilstereo greiene skulle foregå samla i et stort party telt,, dvs ikke et slikt på 3x9 meter men et slikt et på ca 500kvm2.. oi tenkte jeg..

Da vil det si at bilen står inne hele tiden og jeg slipper å tenke på det med regnet osv. Så da finner dere meg der i det store teltet.

(pluss at jeg hørte noe rykter om at Autofil ville lage repotasje om bilen og anlegget siden de da hadde annonsert det testpilot anlegget jeg har i bilen min:D,men det vil tiden og helga vise)

Vi ses på Våler da folkens,jeg biter ikke så kom gjerne bortom for en prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohhhhh glemte forrseten og nevne at nu er tv og dvd på plass i bilen også.men det ble bare "slengt" inn på en enkel måte. det skal utbedres bedre etter gatebil da det må litt støping til.

bildet er på kamerat og kamerat er i bilen,så da må dere vente til i morgen med å se hvordan det ble.

pluss at bilen da er nypolert og teflonbehandlet. kommer ferske bilder i morgen kveld tipper jeg. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohhhhh glemte forrseten og nevne at nu er tv og dvd på plass i bilen også.men det ble bare "slengt" inn på en enkel måte. det skal utbedres bedre etter gatebil da det må litt støping til.

bildet er på kamerat og kamerat er i bilen,så da må dere vente til i morgen med å se hvordan det ble.

pluss at bilen da er nypolert og teflonbehandlet. kommer ferske bilder i morgen kveld tipper jeg. doh

Skal bli spennende å se...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått på ny dekor eller kjører du uten?

kjøre foreløpig uten,kommer til å gjøre det på Gatebil. og hva som skjer etter det får en nesten vente å se. :scared hehe..

Likte bilen uten dekor igjen jeg,ble litt mer clean på en måte.

udekor17.jpg

Litt synd det med bladet og dekoren da men,kan alltids lage en liten redigering i det neste nummer kanskje?? hehe sombrero

Men du espsko; jeg savner en slik en cd med en del heftige bilder på jeg..

kremt kremt.. ;P

kommer på gatebil du eller?? du finner meg i teltet da. kom innom!(ta med cd`n der evt så kan den surre og gå på dvd`n i bilen . kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider