Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Litt synd det med bladet og dekoren da men,kan alltids lage en liten redigering i det neste nummer kanskje?? hehe sombrero

Men du espsko; jeg savner en slik en cd med en del heftige bilder på jeg..

kremt kremt.. ;P

kommer på gatebil du eller?? du finner meg i teltet da. kom innom!(ta med cd`n der evt så kan den surre og gå på dvd`n i bilen . kult...

Den ble forsåvidt nice uten dekor også ja, men likte den med dekor jeg :)

Sendte bladet til trykk for ti minutter siden, så dekoren kommer med i bladet. CDen skal jeg få fikset en av dagene nå, har jobbet 17 timer i døgnet de siste par ukene for å få bladet ferdig, så du får tilgi meg for at jeg prioriterte det istedetfor å sende CDen :D :D :D

Hadde ikke tenkt meg til Våler nei, blir i byen og drikker meg full tror jeg :D

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har vært en lang og hard dag med masse pussing og knukking i kriker og kroker..

Han som skulle hjelpe meg og polere/teflonbehandle bilen i dag måtte stikke tidlig så jeg ble satt til å vokse bilen min selv.. argh.. noe jeg helst ikke driver med alene.. men men,må mann så må mann..

drevet på i ca 4 timer totalt med vask,voks og stereo modding,samt litt justerring av tv og dvd monteret.

lar bildene snakke for seg selv,bare håper været holder til våler nu da så den ikke blir møkkete igjen.

OBS: det er kun blitt lagt på et lag med "Rosewacse 505" noe greier vi har på jobben.

Her er bilen ferdig vaska og delvis ferrdig voksa. Har begynt på inni dørene og interriør osv:

voksetvw.jpg

Her har jeg da begynt på felgene,både pollering av eiker og litt fin puss på "crom" kanten:

blank.jpg

Her er da resultatet på den ene felgen,ble da litt bedre:

fljamine.jpg

Så var det ut og ta noen bilder da. En kan så vidt skimte tv`n i midtkonsolen der:

bryg10.jpg

Overrasket over hvor blank den ble med bare voksing:

bryg1.jpg

Vil dere se mer får dere komme på Gatebil treffet i helga. jeg er der Lørdag og Søndag.

:DTakker forøvrig min gode kompis Thamazter for bilder og all hjelp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en lang og hard dag med masse pussing og knukking i kriker og kroker..

Han som skulle hjelpe meg og polere/teflonbehandle bilen i dag måtte stikke tidlig så jeg ble satt til å vokse bilen min selv.. argh.. noe jeg helst ikke driver med alene.. men men,må mann så må mann..

drevet på i ca 4 timer totalt med vask,voks og stereo modding,samt litt justerring av tv og dvd monteret.

lar bildene snakke for seg selv,bare håper været holder til våler nu da så den ikke blir møkkete igjen.

OBS: det er kun blitt lagt på et lag med "Rosewacse 505" noe greier vi har på jobben.

Vil dere se mer får dere komme på Gatebil treffet i helga. jeg er der Lørdag og Søndag.

:DTakker forøvrig min gode kompis Thamazter for bilder og all hjelp:D

Dette så veldig bra ut....

Skulle gjerne kommet meg en tur på Våler men kapitalet rekker ikke til etter kræsjen...

Satser på at du r på Rudskogen til sommeren.... :rolleyes:

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar meg den frihet å legger ut et par bilder jeg også, noen timer før avreise til våler.. som dere sikkert har skjønt, er det jeg som løper rundt og fotograferer bilen til rayander :D

her er et par fra samme foto-shooting som de rayander la ut, synes disse ble ganske ålreit :D

rayander2.jpg

rayander1.jpg

anbefaler dere som skal til våler i morgen og stikke innom bilstereo-avdelingen og ta en kikk på bilen til rayander.. :)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var den helgen over,veldig bra helg til tross for været. men været i dag søndag har vært konge. vært litt redusert i dag men pga noen øl som ble inntatt i går kveld.

I teltet der jeg sto var det mange demobiler og mye flott og se,mange som seff overgår min klasse for bygging da noen også var en del overdrevet, så det overrasket meg over hvor mange som kom bort for å kikke og høre på bilen,nesten så jeg ikke kom til bilen min selv på en måte. hehe

Til dere som kom inn og kikket og kanskje følte at dere ikke kom til og fikk sett nok så er det ny sjanse neste helg,da er det vwaudi hovedtreffet på Våler da å. så da er jeg der neste helg også.

Takker for det Proto,flotte bilder,(er forresten meg som står på høyre side på det ene bilde der)

zoobi: skal nok ikke skifte stoler siden jeg alt har gjort det i vinter. liker de jeg har og er bedre en de blå jeg hadde. men hadde penga og tiden strekt til hadde jeg trekt opp i lilla skinn og sort stoff/velour el lign. men men .. er lov å drømme;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som kom inn og kikket og kanskje følte at dere ikke kom til og fikk sett nok så er det ny sjanse neste helg,da er det vwaudi hovedtreffet på Våler da å. så da er jeg der neste helg også.

Vi skal stille ved siden av hverandre. få med Resvold på enden igjen. så har vi golf 2, 3 og 4 :D i ganske kleeene tilstander :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skifte ut lokket over airbagen på passasjersiden? :D :D :D :D :D

tro meg, er ikke så enkelt å komme over en svart airbag.. om noen vet om en, tror jeg rayander blir VELDIG glad.. vi har lett lenge begge to.. men de er da så vanvittig dyre.. :D

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro meg, er ikke så enkelt å komme over en svart airbag.. om noen vet om en, tror jeg rayander blir VELDIG glad.. vi har lett lenge begge to.. men de er da så vanvittig dyre.. :D

Klar over at han har lett "litt" etter et nytt lokk ja, kunne bare ikke dy meg for å kommentere det enda en gang :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider