Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Takker for det Proto,flotte bilder,(er forresten meg som står på høyre side på det ene bilde der)

Skulle så gjerne ha tatt flere og bedre bilder, jeg hadde glemt å stille opp kvaliteten før jeg tok bilder på treffet så alle ble så dårlige. Var utrolig mye folk som sto å såg på den når jeg var der, så gikk jeg en runde til og da jeg kom fikk jeg tatt noen få, så strømmet det på igjen :) Ikke rart, var jo utrolig fin den bilen din :)

Viste ikke hvem du var, aldri sett deg før så jeg orket ikke å spørre alle som sto i rundt om hvem som var du :)

Her fant jeg et til jeg tok av bagasjerommet, synst selv det er arti å se bilder som andre folk tar av min bil så jeg slenger opp dette også:)

anleggray.jpg

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

olehenri: Ja som som du sier var det en del folk som kikket og ble nysgjerrige. til tross for alt regnet så var det igrunn litt bra for min del siden det lokket folk inn i teltet der vi sto.

kan så vidt skimte bilen min bak der..

storoppmerksomhet.jpg

zoobi: Setene er originale ja,fra en golf 3 gt el no slikt. Liker de som de er,sorte,enkle,gode og ser greie ut :D

espsko: den blå airbagen har jeg desverre ikke fått bytta enda siden jeg ikke har tatt meg råd til å kjøpe ny eller brukt,ingen som vil bytte med meg heller av høggeri osv.. argh... Men uansett synes det nesten ikke,men når en får blits fra kamera på den så synes det da.. men men ,får ta det etterhvert hvis du ikke vet om noen som vil bytte el noe. hehe

pokals.jpg

remster: Det hørtes kult ut,men vi er jo sikkert en del da. sikkert flere fine biler i rekka også,men klart vi kan få til noe der vettu. blir jo liksom uansett forskjellige farger,modeller,typer,osv... når kommer du til hamar igjen ? jeg må se bilen din snart!!

Her er et bilde rett før vi dro hjem i dag,var fint vær hele dagen men når vi dro begynte det akk å regne litt. men pytt pytt..

guttamedbila.jpg

glemte forresten å nevne at selveste gatebil baben Helene Rask kom bortom meg og intervjuet meg,så muligheten for å se meg på neste gatebil filmen er der.. hehehe.

Måtte jo seff benytte anledningen og "stjele" et bilde av oss 2. fikk en goood klem også happyhappy

megogHelene.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

megogHelene.jpg

one happy boy :P

Kommer nok ikke til Hamar med det første. bilen blir offisielt vist på våler til helga. satser veldig på at bakluka skal bli ferdig. interiøret blir nok litt på halvt hold. men det får bare vare. blir nok 100% til BR.

Bilen ser fortsatt like nydelig ut Raymond. hva med å få lakka selve airbag delen? får jo interiør lakk som er sort. kan hende det blir en litt annen nyanse men da er den i hvertfall svart.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på gatebil i helga, men da ble jeg skuffa. Alle har drevet å skrytt av den bilen, men den er jo full av bulker å rust jo... Anlegget manglet en del finish syntes jeg.

bulker? rust?!?

noe jeg ikke har fått med meg?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din på gatebil i helga, men da ble jeg skuffa. Alle har drevet å skrytt av den bilen, men den er jo full av bulker å rust jo... Anlegget manglet en del finish syntes jeg.

hvilken bil har du kikka på a?

bulker?? vis meg gjerne hvor du har funnet den, for jeg har ikke funnet noen i alle de timene jeg har brukt på bilen hans.. rust vet jeg kun om et sted, og det er litt overflate-rust akkurat der skjermbua subber nedi dekkene ved litt dumper.. :P der er det skrapa av litt lakk, og dermed også kommet inn litt rust..

anlegget sier seg selv. det er jo ikke ferdig..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden bilen hans er full av bulker og rust skulle det vell ikke være noe problem å finne dem vell doh

Du har vell ikke noen bilder av denne "herpa" bilen av et skrekk eksempel du såg vell?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!!! helt enig! man får ikke en bruksbil uten noen skjønnhetsfeil, i såfall må han kjøre som ei snegle

Da har du ikke sett min..

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH! (iallefall ironi...)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vel drukket mye den dagen beer, eller så har han sett feil tenker jeg tannløs .

Men men, du skal ikke gå innom dagbladet og legge inn et innlegg om din bil da ray? Blir lagt ut bilder av 2 biler hver dag. Så skal folket stemme, kanskje du kommer langt :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså bilen er ikke ny, og som noen her sier så bruker jeg bilen hver dag,hadde jeg kunnet og hatt råd skulle jeg pussa ned hele bilen igjen og gjort den mere strøken. bilen er en 94 model og bika snart 180000.

Som thamazter sier så er det litt rust i buer bak og litt nederst ved fremskjermene,men hva kan en forvente da når det ikke er plass til innerskjermer og jeg kjøre med 9x16" hjul som bygger noe ut kan en si.(det vet vel dere som har sett det).

Kjørte til våler i helga som var som sagt og vi var 2 i bilen og full tank, skura inni mellom ved pen kjøring. Så at lakk og slikt blir slitt bort og litt rust kommer er ikke til å ungå!!

Bilen er ikke 100%,det kan jeg si meg enig i til dere som ble skuffa av den "bulkete og fæle bilen". Har sett på flere golf 3 med 3 dører og tak luke,de har en liten svakhet på taket har jeg sett. Flere jeg har kikka på og akk på sidene bakkerst ved glasset,der "bulker" det seg litt. og spes når bilen er senka og stiv med tanke på slag og dumper så kan det "slå" seg. Forrige golfen jeg hadde var også slik.

Anlegget er ikke mitt og deet er uansett under stadig oppdatering. skal være noe endringer ved det til helga og vwaudi treffet på våler. Så da blir det kanskje se "litt" bedre ut for dere som "ikke likte det de så" uansett er jeg meget fornøyd med både lyd og bygging til å være første gang!! OG TAKKER SPES THAMAZTER!!!!!!!!

Zoobi: bilde av bilen i dagbladet?? hmmm ikke hørt om....

men se på http://www.roadblock.biz ,der er en liten artikkel om bilen. pluss at den kommer i det første nr av MAX POWER den 13 juni(el juli..??huske ikke)

Tror muligens at bilen kommer på den nye Gatebildvd for i år.

Er jo også så vidt med på Gatebildvd for -04 og vwaudi klubbdvd for -04 opp til flere ganger.

beklager dere som ble skuffa da.... men en bil er en bil og den blir som oss-den eldres,får rynker og til slutt dør den! :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider