Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Ray du må drite i hva andre synes assa. Er ditt mesterverk, ta med deg god kritikken du :)

Helt enig!

var innom teltet å titta på bilen din mange ganger på lørdag! sier bare strøken! skulle kommet bort på Db-Draget å testa annlegget ditt!

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig!

var innom teltet å titta på bilen din mange ganger på lørdag! sier bare strøken! skulle kommet bort på Db-Draget å testa annlegget ditt!

Mvh

Joa,sant som dere sier. uansett er det noen der ute som ikke liker det andre gjør osv. Alle har sine meninger..

DB-drag`n ja. hadde vel egentlig tenkt meg dit men det sto så mange biler foran meg og jeg sto helt innerst så da ble det liksom ikke så lett å komme ut.

kjørte ikke ut av teltet før ved 15-16 tiden på søndagen igjen. Godt å få den ut i lyset litt igjen også.

Men uansett hadde nok ikke jeg greid og spilt noe særlig i forhold til de som driver med DB drag! hehe

men klart vært morro og sett hvor mye DB det er i det.. :dj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vant klassen min med. spilte 142.5 på det høyeste. jeg har ikke bygd annlegget mitt for å være med på Db-Drag, men har vunnet 2 ganger på under en uke nå. vil nok tro det trøkker ganske bra i bilen din også! likte skjermløsninga di jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vant klassen min med. spilte 142.5 på det høyeste. jeg har ikke bygd annlegget mitt for å være med på Db-Drag, men har vunnet 2 ganger på under en uke nå. vil nok tro det trøkker ganske bra i bilen din også! likte skjermløsninga di jeg!

Hva slags anlegg har du ,store er bassera dine forsterkera osv og ikke minst bil?

Skjermen ble bare midlertidlig plassert der pga helga,så den var ikke for seg gjort. hehe. Men i morgen begynner støpinga av hele ramma der så får vi se hva vi ender opp med.

følg med å se. Hvis du har vw-audi så ses vi vel til helga på Våler da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags anlegg har du ,store er bassera dine forsterkera osv og ikke minst bil?

Skjermen ble bare midlertidlig plassert der pga helga,så den var ikke for seg gjort. hehe. Men i morgen begynner støpinga av hele ramma der så får vi se hva vi ender opp med.

følg med å se. Hvis du har vw-audi så ses vi vel til helga på Våler da!

Syntes det så bra ut som det gjorde jeg! men gleder meg til å se det ferdig! sjekk posten min da vel http://www.bilforumet.no/topic/55105-min-hvite-fine-golf/?do=findComment&comment=702865 stolt golf eier jeg også. Basserne er 2stk 15" firkantede Kicker som jeg drar med Audison monoblokk som jeg mener er på 2000w.

vet ikke om jeg orker å kjøre helt til våler til helga å. er ca 3.5timer å kjøre en vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har sett nøye på bilen så ser dere det at det er en del bulker på den. Men det er jo en bruks bil å da blir det jo sånn. Men den bilen har blitt skrytt opp i skyene å når du ser bilen er sånn er det rimelig mange biler som er et prakt eksemplar. Se på frontfangeren da. Full av sprekker. Den som ikke ser rust andre steder en i skjermbuene må ha hatt på seg "ølbriller".

Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har sett nøye på bilen så ser dere det at det er en del bulker på den. Men det er jo en bruks bil å da blir det jo sånn. Men den bilen har blitt skrytt opp i skyene å når du ser bilen er sånn er det rimelig mange biler som er et prakt eksemplar. Se på frontfangeren da. Full av sprekker. Den som ikke ser rust andre steder en i skjermbuene må ha hatt på seg "ølbriller".

Er du sikker på at det er riktig bil du skriver om nå? :wonder

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en ha en bil som er 100% strøken bør vel den egentlig stå stille mesteparten av tiden :D Og iallefall ikke bli kjørt på vinterstid.. har ikke sett bilen til rayman:D på ordentlig, men litt småfiks må en vel alltids regne med så lenge det er bruksbil

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange som har skrytt av bilen ja, om det er fortjent er vel opp til enhver og bedømme.. men den fikk vel ikke pokaler for fineste golf i fjor for ingenting... :P

Har aldri sett bilen med mine egne øyne,men den ser ufattelig bra ut på bildene!Får vel sett den på rudskogen i juli,er ikke så lenge til da!

Rayander,skjer det noe?

Er et hårstrå unna å bli ferdig selv nå........ventet lenge nok(7måneder) OHFF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er atter en hobby kveld på jobben lagt ned til masse div krims krams mekking osv.

Deriblandt Mister Thamazter som har brukt flere dager og fritiden sin til å hjelpe meg med støpinga av ramma til tv`n som skal i midtkonsollen.

Pussa en del på jobben i kveld og har slipe støv og lakk støv langt nedi halsen,like så thamazter har det også.. selv med bruk av maske.. hehe

Det som da er blitt gjort i kveld er:

-stiva opp dempere bak med "puter" slik at den ikke skurer så mye

-demontert og lakkert viskerarmene foran på ruta da disse var litt flassede og stygge.

-lakkert den blå airbagen på passasjersiden til svart,ble litt blankere men det går seg til,ble hvertfall bedre enn den blå.

-pussa og sparkla ferdig ramma til tv`n,begynt å lakkere.skal lakkes ferdig i morgen samt monteres.

-gjort ferdig bagasjen,dvs anlegget. montert glass i topplate,lagd ei ramme rundt hvert glass for å "pynte" opp litt baki der.

Skulle ha i neon der bak å men de funka ikke... sukk

skulle egentlig vokse bilen igjen men pga dårlig vær så drøyer jeg det til i morgen.

men vi ses da på Våler til helga da dere som kommer dit. jeg blir begge dager hvertfall :afro

beklager ingen bilder foreløpig siden kameraet ligger igjen i bilen og jeg gidder ikke ut å hente det. tar det i morgen evt.. de som vil se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Helgen over og vacn var vellykket selv om det ikke ble noe pokal for meg,men men.tydeligvis er det andre biler som tar seg bedre ut..

men men ... nye muligheter kommer og nye forandringer kommer kanskje til å skje etterhvert nu. "time will showe"

orker ikke skrive så mye så jeg slenger ut noen bilder fra Våler. kom gjerne med koments dersom du har noe å si eller kritisere.

rompa på bila til remster - rayander - tfac utenfor camping vogna

DSC00037.jpg

Her er vi i god driv med å sette opp party teltet

f2f439a0.jpg

Her er vi (remster-rayander-tfac) utenfor vogna med "te" servering

92b30143.jpg

Resten av gjengen som er samlet

854f14ba.jpg

Det ble en våt kveld gitt

65f0302e.jpg

Greit med party telt når en skal grille og holde varmen,her er remster

DSC00042.jpg

takket være Follo lokallag lengre ned på området som spilte musikk hadde vi bra stemning og MYEE musikk hele kvelden BRA GUTTA!!!!

DSC00047.jpg

og når de hadde pause spilte jeg fra bilen min

5fb8bf82.jpg

Her er da vogna med "te"..... opssss sett feil jeg gitt. ØL var det,jaja

DSC00050.jpg

Dagen etter vart det litt lettere vær så da ble det rigga opp en butikk fra Frekvens Hi Fi og bilstereo,og jeg fikk beskjed om å parkere hos de siden jeg da kjenner disse og skal reklamere litt for JBL etc..

e650bb1c.jpg

fikk tatt noen bilder med "Gullet" og "Cult" golfen,her er et bilde av oss. disse 2 fikk pokal men ikke jeg....

0a50e658.jpg

men men ,,, sånn kan det gå... får se hva som skjer ,må vel bare begynne og bygge om golfen igjen da og gjøre den "bedre"...

DSC00027.jpg

Uansett da,pokal eller ikke,er med for hyggen og det sosiale. Hyggelig og se og møte andre vag entusiaster også.

Takk for en hyggelig helg ALLE SAMMEN og til alle vinnere i topp 15 audi og vw klassen. Gratulere hele gjengen. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider