Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er rart du ikke fikk noe pokal men de to andre fikk jeg. sett de to andre golfene på nært hold, og din på nært hold, og dem er ikke like pene som din. men det blir nok pokal på deg neste gang.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte er penest av de tre... ;)

hver sin smak, men det vil jeg ikke si meg enig i. Rayander sin er penest! må vel nesten si at Rayander sin er den peneste treeren jeg har sett

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak, men det vil jeg ikke si meg enig i. Rayander sin er penest! må vel nesten si at Rayander sin er den peneste treeren jeg har sett

Takker for det.

men som de fleste og alle andre rundt omkring her i verden sier så er det alltid noen over alt som enten elsker eller hater det en gjør med bilen sin.

det er jo ikke til å unngå. Godt alle har vær sin smak og sine interresser for styling,felger etc.... vi får se om jeg fullfører de planene jeg hadde tenkt på bilen. vet ikke når og slikt men det får dere evt se her (hvis jeg legger det ut) eller så ser dere det evt på neste treff :google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ville bare si, hvis det var min bil, ville jeg byttet side skjørt så "kastet" den litt lenger ned i bakken babyhmm? Kanskje byttet felger...du sa litt komentar :hug:

jo takker for det,hadde vært kult det men vet ikke hvordan det hadde blitt med front og bak fanger`n som sitter på,nye felger hadde å vært kult men det var da hovedsaklig dette med penger som en ikke har som er problemet.

"time will showe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, hver sin smak..

Cult bilen er den peneste jeg vet om i Norge akkurat nå som er ferdig og på veien.

Er nye planer på gang for den å men som med alt annet mangler det penger i øyeblikket. Huske på at den ble ferdig lakkert for kun kort tid siden, la den få litt tid og det blir forandringer.

Less is more er det noe som heter....

Ikke alltid pent å montere på alt man finner til salgs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takker for det,hadde vært kult det men vet ikke hvordan det hadde blitt med front og bak fanger`n som sitter på,nye felger hadde å vært kult men det var da hovedsaklig dette med penger som en ikke har som er problemet.

"time will showe"

Hi-jackers, eller luftfjøringer så er nå det problemet med høyde løst, men ikke det prob. med penger :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

vel har igrunn ikke giddet og skrive så mye om dagen..

det eneste som er skjedd er at bilen er i det nye bladet MAX POWER som kommer i butikken 13.juni,(koster bare 25,-) og deet bladet har jeg fått alt og jeg må si jeg er overrasket over innholdet. Meget bra blad!

forøvrig kan jeg jo si at jeg har skiftet reg.reim og begge bakhjulslagra mine da det kom spon ut da jeg demonterte de.

Fant ut at det var greit å bytte siden jeg skal kjøre over 100 mil i helga.

Du skjønner det atte det er slik vw treff på Mantorp vettu,slik æn BugRun som dæ hæte!!! Nei faen nå snakker jeg brædt her a... hehe

Reiser i morgen kl 08.45 fra Esso,så til de av dere som vil,sleng dere med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel har igrunn ikke giddet og skrive så mye om dagen..

det eneste som er skjedd er at bilen er i det nye bladet MAX POWER som kommer i butikken 13.juni,(koster bare 25,-) og deet bladet har jeg fått alt og jeg må si jeg er overrasket over innholdet. Meget bra blad!

forøvrig kan jeg jo si at jeg har skiftet reg.reim og begge bakhjulslagra mine da det kom spon ut da jeg demonterte de.

Fant ut at det var greit å bytte siden jeg skal kjøre over 100 mil i helga.

Du skjønner det atte det er slik vw treff på Mantorp vettu,slik æn BugRun som dæ hæte!!! Nei faen nå snakker jeg brædt her a... hehe

Reiser i morgen kl 08.45 fra Esso,så til de av dere som vil,sleng dere med!!

Skulle ikke bilen din være med i max power a? så den ikke jeg.. hehe el har jeg misforstått total?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider