Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Skulle ikke bilen din være med i max power a? så den ikke jeg.. hehe el har jeg misforstått total?!

SÅ du den ikke? Da stirra du for mye på damene ;)

hehe.. nesten midt i bladet er den..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OT: ... jeg ser på signaturen din at bladet skulle være ute 13 juni (dvs,i dag) .. men det var jo mulig å kjøpe det i helga jo... hehe

Jepp, det er kioskene som ikke helt skjønner datosystemet vi bruker her til lands virker det som.. :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det folkens, og til de av dere som ikke har sett bilen i bladet så ser dere i feil blad ja!! hehe.. bladet har bildet av "Fast and furious" civicen med ei dame (Triana) på forsiden. etter den første repotasjen om Triana så kommer repotasjen på side 26 i bladet. Må si det at jeg har ikke noe særlig bilder av bilen i fart og det bilde som er i bladet er sinnsykt fett. Selv om jeg da ikke har dekor nu...

Hva som skjer der med tanke på dekor osv er litt uvist,men det vil tiden vise.

Var forrøvrig på BUGRUN i helga og det var vel verdt de 100 mila og den fri dagen på fredagen.

Så sinnsykt mye gromt og se på,og ikke minst all ølen og fylla der. Ingen som hadde med anlegg av de gutta jeg var med så bilen min ble brukt som "bomblaster" i hele helga,spilte for halve campen føltes det som. Måtte starte opp bilen flere ganger for ikke å gå strømtom.

Turen hjem var hard. små sliten og trøtt,litt for mye øl i bilen og litt bagasje ble til at turen hjem gjennom odalen vart en eneste stor "skure" tur,måtte slutte og spille cd`r pga den bare hoppa og rista over dumper etc.. men men,kom da omsider hjem og meg og bilen i god behold.

til ALLE andre; BUGRUN ER ABSOLUTT Å ANBEFALE!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

raska med meg ei blekke fra bladhylla på bensinstasjonen jeg så ordet MAX på, stod vedsidenav Engelske Max Power å tenkte dette var bladet, men NEIDA, Max for Menn var det jeg fikk med meg utav butikken! Makan til møkkablad.

hehehehee.. kan ikke si jeg har hørt det bladet dere snakker om,Max for Menn?? hmmm jaja.. er nok i butikken i morgen også skjønner du,billig er det også,kr 25,- og det er vel værdt de små kronene

:google

Lenke til kommentar
Del på andre sider