Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du...? Åssen blir det til helga da? Dra deg med på nordvest a?

hehe,sorry gitt,må skuffe deg der og si jeg ikke kan. Ble mange mils kjøring forrige helg og i helga skal jeg muligens bort igjen. Fredagen blir jeg stående nedi byn med Geir Simen og Erik Skåden. GS skal ha stand i byn da det er slik Hamar dager til helga. men du får ta mange bilder og slenge de ut så vi resten får se!!

Proto: Takker for det. Fått mye tilbake meldinger om repotasjen og bilen. Det eneste jeg har å utsette på er at i bladet står det noe skrivefeil,det er de fult klar over også. Men alle kan feile. Det er jo tross alt et blad som ble laget av halvparten av tida og med halvparten av folka.. hehe

Venter i spenning på det blad nr 2 nå osv osv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tv`n og dvd er montert,mente jag hadde lagt ut bilder og slikt av det jeg men,, mulig jeg husker feil.

joda den er montert og passer helt greit,er igjen siste finishen med å trekke den inn i skye el lign. men det har ikke blitt gjort enda pga jeg ville teste det ut litt.

Her er da hovedramma til varmeregulering,askebeger,cig-tenner,div brytere etc ombygd "by Thamazter" (min kjære håndtverker:D)

Den ble da kappet til og tilpasset samt pusset til slik at den passer i åpningen rett under varmehjula.Egentlig var planen å flytte varmehjule under tv`n på skrått,men fant ut at det ville bli litt for stor jobb og muligheten for å gjøre det originalt inni dashen igjen ble da vanskelig.

her sitter da Thamazter og koser seg,ser ut som om han liker det. Begynte uten maske men fikk beskjed fra meg om å bruke maske pga det fine støvet. Vi gikk og hosta ei uke etterpå:

pusspuss.jpg

Her er ramma ferdig lakkert i sort før testing og montering:

lakkertramme.jpg

Her er selve helheten i bilen sammen med dvd`n som står i den lomma under airbagen:

DSC00022.jpg

Et lite test bilde,tilfeldig at de puppene der plutselig dukka opp når jeg tok bilde,og NEI det er ingen porr film men en kul musikkvideo :popcorn

tvmedpupper.jpg

Og seff har tv`n nu streiket så den er død.Snakket med Frekvens og hifi om en ny tv men den er vist ikke å få tak i med det første,så skal jeg ha ny tv nå så midtkonsollen støpes opp igjen.. huff.. men vi får se,jeg vet om en skjerm jeg kanskje kan kjøpe.

Det er da greit nok til mitt formål selv om det kanskje ikke ser så pent ut,men da nå sitter den hvertfall fast og ikke i veien for gear kula.

:bump

legg forøvrig merke til at AIRBAGEN min på høyre side som var blå,er nå blitt sort:D tok den ut og lakkerte den i sort list farge nyanse,fungerte jævlig bra og det holder og ser ut som originalt. En kompis av meg lurte på om den var kjøpt ny på VW forhandleren... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg fortsatt har støv i luftveiene jeg.. hehe... men du mister...

HVA I SVARTE ER DET DU SER PÅ PÅ DET NEDERSTE BILDET DER?? at det bildet bare kom der da helt tilfeldig tror jeg ingenting på :P

du du du du du du mister... du var jo der selv når bildet ble tatt,rett etter at det ble montert i bilen ,, hhehhehehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vil bare si en del ting og gjøre ting helt klart! Bilen din er IKKE så forbanna fin.. selv om den har vært med i blad osv.. og i gatebil filmen og klubb videoen til vw audi club..

Og så vidt jeg har hørt har ikke du stått for byggingen av anlegget selv.. du har hjulpet til,greit det,men i max power så står det at du har gjort det selv.. ikke noe om hjelp fra andre eller noen ting.. Og jeg som sikkert mange andre begynner og bli lei oppførselen din.. Hørte også at du ble litt furt da du ikke fikk pris på våler.. Var ikke der selv men hørte det av en bekjent.. Så jeg vil bare si voks opp.. slutt og surv.. tenk på andre enn deg selv!

Hilsen en som er LITT lei oppførselen på klysete og skrytete folk!

SOM JEG HAR SAGT TIDLIGERE TIL MANGE ANDRE ER AT BILEN ER EN BRUKSBIL,SÅ DEN ER LANGT I FRA STRØKEN !! DET VET JEG!!!!

DET AT DET STÅR I BLADET AT JEG HAR GJORT ALT SELV STEMMER IKKE,DET SKAL JEG VÆRE ENIG I!!! SETT MYYYE FEIL I BLADET OG JEG HAR SNAKKA MED DE SOM LAGER DET OG DE BEKLAGER DET. LITE JEG KAN GJØRE MED DET. JEG HAR ALDRI SAGT JEG HAR BYGD ELLER GJORT ALT SELV!!!

Det med Våler er borte for lengst,så hvis du ikke greier å slutte å tenke på det så er det DITT problem!!!!

+at bilen har dukka opp på div video`r er ikke mitt problem,det at den er der kan vel kanskje ha noe med de som har filmet den og lagt den ut på dvd`n. De som har villet ha bilen i blad osv har kommet til meg og spurt om det er greit om de kan lage en repotasje om den og da tviler jeg på at du hadde sagt nei selv,HVIS det var en bil DU selv hadde kanskje lagt mye timer og arbeid i!!

men ellers da?? har du det bra eller er det noe mer du vil tilføye??

:deng puke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vil bare si en del ting og gjøre ting helt klart! Bilen din er IKKE så forbanna fin.. selv om den har vært med i blad osv.. og i gatebil filmen og klubb videoen til vw audi club..

Og så vidt jeg har hørt har ikke du stått for byggingen av anlegget selv.. du har hjulpet til,greit det,men i max power så står det at du har gjort det selv.. ikke noe om hjelp fra andre eller noen ting.. Og jeg som sikkert mange andre begynner og bli lei oppførselen din.. Hørte også at du ble litt furt da du ikke fikk pris på våler.. Var ikke der selv men hørte det av en bekjent.. Så jeg vil bare si voks opp.. slutt og surv.. tenk på andre enn deg selv!

Hilsen en som er LITT lei oppførselen på klysete og skrytete folk!

whine whine whine

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rare folk! det må man bare akseptere.. Sjalue folk og folk som tror de er bedre enn en.. Men som oftest er det en som ikke har så mye vett og er en liten sjaluper.. men trekker meg tilbake.. dette er mellom "olaolsen" og eieren av bilen rayander... :popcorn :bump

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOM JEG HAR SAGT TIDLIGERE TIL MANGE ANDRE ER AT BILEN ER EN BRUKSBIL,SÅ DEN ER LANGT I FRA STRØKEN !! DET VET JEG!!!!

DET AT DET STÅR I BLADET AT JEG HAR GJORT ALT SELV STEMMER IKKE,DET SKAL JEG VÆRE ENIG I!!! SETT MYYYE FEIL I BLADET OG JEG HAR SNAKKA MED DE SOM LAGER DET OG DE BEKLAGER DET. LITE JEG KAN GJØRE MED DET. JEG HAR ALDRI SAGT JEG HAR BYGD ELLER GJORT ALT SELV!!!

Det med Våler er borte for lengst,så hvis du ikke greier å slutte å tenke på det så er det DITT problem!!!!

+at bilen har dukka opp på div video`r er ikke mitt problem,det at den er der kan vel kanskje ha noe med de som har filmet den og lagt den ut på dvd`n. De som har villet ha bilen i blad osv har kommet til meg og spurt om det er greit om de kan lage en repotasje om den og da tviler jeg på at du hadde sagt nei selv,HVIS det var en bil DU selv hadde kanskje lagt mye timer og arbeid i!!

men ellers da?? har du det bra eller er det noe mer du vil tilføye??

:deng puke

hihi.. du en ting til som er feil i bladet da.. Mangler noe på bilen.. ? :p hehe.. nei da.. dekoren bare.. men forandring fryder..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke akk gå og si jeg "skryter" av bilen,greit nok ja,jeg liker den og fargen er pen,det at stylinga og litt div er bygd om er litt spesielt så det at jeg kanskje har nevnt det for noen og de har sagt det videre har kanskje fått det til å høres ut som om jeg skryter av det....

Selge,jo ALT er tilsalgs for penger,hatt bilen i litt over 3 år,planen var å selge nå på våren men fikk da "testpilot" anlegget i 6 mnd (og NEI det er ikke for å skryte hvis deet er det du tror),derfor selges den etter at den tiden er gått ut fra dagen jeg mottok anlegget.

For meg å er det en helt vanlig Golf III med plastikk,ikke har jeg motor,bremser,skikkelig understell,bur og alt det der. Har ikke hatt behovet for det. Jeg har vært ute etter å bygge/style en bil slik jeg ville ha det og gjøre kanskje noe ikke alle andre har gjort OG JA MED HJELP OG STØTTE FRA ANDRE OG IKKE BARE MEG SELV!! Har t o m fått hjelp fra han jeg kjøpte bilan av med støpinga av frontfangeren,takker han for det og at han er såpass real og behjelpelig. Anlegget kan jeg si som så at selv om det ikke er det peneste og beste så er jeg fornøyd og kan også nevne flere navn. Var vel opp i mot 6-7 personer på meste som hadde en hjelpende hånd inn i bildet.

hvor og når var jeg "klysete" egentlig?? hvilken sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider