Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rayander:

Hvorfor var du ikke på VW Audi Nordvest treffet? :) Såg kameraten din der, han med den røde 4er golfen :)

Dessverre så måtte jeg jobbe/stille ut bilen i byn her på hele fredagen siden det var slik Hamar dager og lang åpent. Også kunne jeg ikke på lørdagen for da var jeg lovt bort til noen andre.

Dessuten hadde jeg omtrent akk kommet hjem fra en annen lang tur forrige helga,nemlig treffet Bugrun den 10-12 juni noe jeg ABSOLUTT skulle få med meg. og det angrer jeg ikke på.

Hadde lyst til å bli med på Nordvest men får heller ta det neste år evt.

beklager. men vi ses vel på andre treff etterhvert yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer :) var nok meg d :) skal du på streetmeet den 25 på hamar?

Seff skal jeg dit,jeg,eclipse26 og thamazter med flere skal være der tidlig og nyte solen samt evt fyre opp en grill og kose oss i sola evt,hvis den kommer.

ta med deg folk og kom du å da vel,kommer til å bli bra oppmøte tror jeg!

ser slik ut ifølge tråden :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skal jeg dit,jeg,eclipse26 og thamazter med flere skal være der tidlig og nyte solen samt evt fyre opp en grill og kose oss i sola evt,hvis den kommer.

ta med deg folk og kom du å da vel,kommer til å bli bra oppmøte tror jeg!

ser slik ut ifølge tråden :pray

hehe.. jeg og resten av gjengen fra odalen kommer :)

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du kobla bagasjeluke åpneren på bryteren til viskeren bak? hvordan unngår du at den følger relle å "popper" flere ganger? og hva har du gjort med spylerveske slangen?

Har kobla opp min på viskerbryteren jeg også, for å slippe å legge opp en ekstra knapp. er bare litt irriternde at jeg må ha på tenniga for å få åpnet den!

Mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider