Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Høres ut som den nye dekoren din blir genial Rayander!! Stian vet hva han driver med :pray

Oleee: Hvis du er litt fingerferdig leverer Reklamare dekoren ferdig som en stor sticker så kan du montere selv er litt kr å spare der...

Sef best å la fagfolk gjøre det hvis det er mye vinkler og sånt, men er ofte mulig å få til et bra resultat selv også Vanskelighetsgraden Kommer jo an på hvor stor dekor, hvor den skal plasseres osv :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

205? damn, syns det var sykt smalt:P men ser bra ut på bildene da..

Var 215 på mine borbet a 9x16.. de å var godt strekt..

Ska ha nye dekk å tenkte på noe 225 eller 235, ville du anbefalt å kjøpt feks 215 igjen?.

Når jeg skulle kjøpe dekk til felgene mine så sa jeg at jeg skulle ha dekk til mine 9x16" felger,og da spurte han dekk mannen meg hva jeg hadde fra før og slikt. Da sa jeg bare det at jeg hadde "det og det" merket og dimmen 205/45 16 sa jeg da. Da ble han stille og kikket opp på meg.

Det var smalt sa han til meg og sa at han kunne skaffe det MEN han la de ikke om på felgene for meg. Da handlett jeg dekk en annen stand.. hehe.

Han sa også at på 9" bred felg var det mest egnet fra 225 dekk og oppover,men det har ikke jeg plass til... og ja det er ordentlig "tysker/nachi" stûk på bil/hjul.

men som sagt ruller fint og ingen spes sporing osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligste dim på 9*16" er vel 215/40/16... Men siden du har gått opp i profil til 45 så blir ikke forskjellen altforstor :)

Bredden er jo en viss % av profilen...

Jeg synes 215/40 ere en grei dim, men har heller ikke prøvd andre dim!

Men vil annta att din dim er litt dyrere enn 215/40?

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkene jeg kjøpte var ikke så dyre faktisk. betalte rundt 650,- dekket (+omlegg på felg med balansering,ca 2-300,- for alle 4)

Det er ingen "super" dekk,men de fungerer til mitt formål og de går rundt på bilen så da er jeg fornøyd.

De er av typen Falken z-451 eller et eller annet.........??? V mønster på de hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkene jeg kjøpte var ikke så dyre faktisk. betalte rundt 650,- dekket (+omlegg på felg med balansering,ca 2-300,- for alle 4)

Det er ingen "super" dekk,men de fungerer til mitt formål og de går rundt på bilen så da er jeg fornøyd.

De er av typen Falken z-451 eller et eller annet.........??? V mønster på de hvertfall.

OOOKAY... det var en grei pris da. 215/40 ligger på rundt 750 Kr pr.dekk.

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligste dim på 9*16" er vel 215/40/16... Men siden du har gått opp i profil til 45 så blir ikke forskjellen altforstor :)

Bredden er jo en viss % av profilen...

Jeg synes 215/40 ere en grei dim, men har heller ikke prøvd andre dim!

Men vil annta att din dim er litt dyrere enn 215/40?

Strengt tatt er det vel omvendt - profilen er en viss prosent av bredden...? :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg blitt gira på noe nytt og selger derfor min golf snarest til den som er interrisert i den..

legger ut en link til Autodb:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=804791&template=default&orderby=innldato+DESC&siste5=X&co=no〈=no&ant=5

evt svar her og sms blir ikke besvart!!

Får vi vite hva du r gira på nå da??

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sagt at ny dekor var på vei og i dag er den blitt montert og på plass. ble en litt annen type enn den forrige.

Fargene er blitt prøvd på å matche felgene,grått i senter og crom rundt,så langt ser det meget bra ut. :D

sidedekorny.jpg

nydekor3.jpg

kan jo også si det at i dag har jeg handlett meg motorsykkel,drevet ute og cruisa litt i dag og det er faen meg digg ass....

her er da hus,garasje,bil og mc.

bilhusmc.jpg

mangler bare båt og dame yummy nå så... hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider