Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

Når, hva og hvor er BugRun..? :)

BugRun er beste vw treffet som er i skandinavia og største. i fjor var det 1500 deltagende biler. er en hel helg på Mantorp Park i Sverige, koster 300kr og for dette får du bo på campingen, stille ut bilen, kjøre på bane, benkteste bilen, delta i konkurranser, teste nye biler, +++++++

se http://www.bugrun.com for info. ekke de beste hjemmesidene. men absolutt det beste treffet.

ligger en del bilder her og her

i fjor var vi 20 stk som lagde Camp Norwegen og hadde det morro.

Prøve å bli flere i år.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aaaa bug run :cab savne den!!!!!! ÅRETS BESTE TREFF EVER!!

til ALLE vag entusiaster,dette er vel vært å få med seg,første gangen min i fjor og jeg angrett ikke. litt synd det regnet litt men..

Remster jeg er klar uansett bilmerke!!! :web

bra å høre :D

men, regn er standard på BR. fredagen i forfjor var det skikkelig jævlig. men lørdagen glimter alltid til med sol :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

En sinnsykt fet Golf du hadde ja :)

:hailvw

Og til han som disset bilen; Gå og legg deg din flisespikker, lag ditt eget prosjekt.

Og når jeg tok en titt i kjelleren, fant jeg faktisk Max Power bladet med din bil i, syns det var noe kjent med den skjønner du :wonder

Så til spørsmålet: Har du noe nytt bil-prosjekt på gang? ahahahhaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst, legg den tråden her død. dette var en tråd om raymond sin golf som han ikke har mere. start heller en tråd om raymond sitt liv etter en lilla golf 3 hvis det virkelig interesserer dere så mye.

foreslår virkelig at denne tråden stenges.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann,de kommer med "creeds" eller annet de øsnker å si kan sende meg det på PM. Så får de som ønsker og vil skrive noe til meg der etter at de har lest tråden eller noe annet de lurer på.

Kjører en del mc om dagen ja,og noe nytt bil prosjekt på gang kan jeg vil for øyeblikket ikke har pr dags dato men den som venter får se..

kan jo si at jeg kjører desverre ikke vw om dagen,har en tyskerbil men det er en bmw.. den forblir noget original så får jeg se an økonomien etterhvert om det blir noe mer bygging av en "ny vag bil" med tida..

DEN SOM VENTER FÅR SE...........fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
så bilen på lillehammer forrige helg, eller var det natt til 17 tro..

sånn jeg så, så det ikke ut til at det hadde skjedd stort sånn utseende messig, så den på 50 metersavstand men.

kan stemme det,hun prata på det at hun skulle ha sjåfør på den og ut på lillehammer så regner med at det var hun. hun var jo russ så

blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider