Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

liker prosjektet ditt. Blir skikkelig fint dette:)

De el. vindua du skaffet deg, er det fra en dele golf? hmm, tenker på å få fikset el. selv. jeg må vel ikke skifte ruter? Mye arbeid å fikse det?

Takker for det! vært stille en stund nå pga serveren her har vært nede mye men ser da ut til å funke nå igrunn.. doh

El rutene fikk jeg fra et vrak jeg hadde stående,faktisk veldig overrasket hvor lett det var å koble. (pga alt er fargemerket). Aner ikke hva et slikt sett koster evt koster hvis en får kjøpt det løst men jeg er da hvertfall meget fornøyd :D

Du trenger ikke bytte glass nei siden det bare sitter slike "klyper" på sveiva/heisen,så rutene går om hverandre ja.

Kommer straks flere bilder!!!!! sombrero :titties: sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for det! vært stille en stund nå pga serveren her har vært nede mye men ser da ut til å funke nå igrunn.. doh

El rutene fikk jeg fra et vrak jeg hadde stående,faktisk veldig overrasket hvor lett det var å koble. (pga alt er fargemerket). Aner ikke hva et slikt sett koster evt koster hvis en får kjøpt det løst men jeg er da hvertfall meget fornøyd :D

Du trenger ikke bytte glass nei siden det bare sitter slike "klyper" på sveiva/heisen,så rutene går om hverandre ja.

Kommer straks flere bilder!!!!! sombrero :titties: sombrero

*glede seg til bilder :D *

hehe

reklamare har bilder inne av bilen min nå btw, sku lage noen layouts.. :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har vært på reklamare og snakket med de el?

Driver å legger inn bilder nå så de kommer "Plotselig mæssom" notin

har ikke vært der, men sendte med noen bilder av bilen og forespørsel.. :)

de hadde mye å gjøre så kom til å ta en stund.. men har tid jeg.. :)

hvordan tror du "sølv" gitter kommer til å se ut på bilen?

er litt frista til å prøve ut det.. ikke no vanlig som hvitt og svart..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært der, men sendte med noen bilder av bilen og forespørsel.. :)

de hadde mye å gjøre så kom til å ta en stund.. men har tid jeg.. :)

hvordan tror du "sølv" gitter kommer til å se ut på bilen?

er litt frista til å prøve ut det.. ikke no vanlig som hvitt og svart..

Bare en liten tanke, etter mitt syn er nå sølv giter mest vanlig og kanskje sort, men sølv mest vil nå jeg si, når en ser på bilder rundt om i fra!

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten tanke, etter mitt syn er nå sølv giter mest vanlig og kanskje sort, men sølv mest vil nå jeg si, når en ser på bilder rundt om i fra!

hehe.. tenker ikke sånn vanlig sølv..

vanskelig å forklare, har bildet i hodet.. mer sånn klar står børsta greier.. hehe.. aldri sett det på bil før..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tenker ikke sånn vanlig sølv..

vanskelig å forklare, har bildet i hodet.. mer sånn klar står børsta greier.. hehe.. aldri sett det på bil før..

Et annet forslag er jo evt å bruke et annet type gitter,har sett på mekonomen på hamar her hvor de har gitter som er "ovale/runde" hull i stedet for det tradisjonelle "firkant" gitteret.. men som de andre her sier så prøv å mod i photoshop..

Forresten så var det -30% på gitter på mekonomen nå så jeg... husker ikke prisen men jeg får det sikkert enda billigere på den igjen.. assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet forslag er jo evt å bruke et annet type gitter,har sett på mekonomen på hamar her hvor de har gitter som er "ovale/runde" hull i stedet for det tradisjonelle "firkant" gitteret.. men som de andre her sier så prøv å mod i photoshop..

Forresten så var det -30% på gitter på mekonomen nå så jeg... husker ikke prisen men jeg får det sikkert enda billigere på den igjen.. assman

hmm.. kan bli bra det og da.. ( sorry å herpe tråden din ) hehe

vil ikke ha hvit eller svart gitter, skal ha no spes.. :P lakkere i bilens farge? hm..

men men.. :P ettersom jeg har skjørt og bakfanger skipper jegclean look som folk har mast om.. bestemt meg for en rieger rsr frontfanger :)

ri108312.jpg

tror det blir bra :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOK OM DET!! mekk deg en tråd om gitter du så skal vi alltids få til noe.

Her kommer det da noen flere bilder av prosjektet mitt.

Etter noen i herdige kvelder på jobben så har jeg fått inn det meste av interriøert,stoler,bakseter,trekk osv.

Må ta opp igjen noe av det hvis det blir noe anlegg greier og slikt.. men det kommer jo selvsagt også her på tråden!!!!

Etter å ha lest om "blått" lys i instrumentet fikk jeg lyst til å prøve det på mitt.Fjernet den grønne lysfordeleren i toppen der og satte på blå kondomer på de pærene som satt der,lyset ble ikke direkte blått men det ble utrolig klart og fint,spes i mørket:

blttlys.jpg

Så et bilde av verkstedet der jeg jobber,altså på arbeidsplassen min!! (dama mi på veggen till Høyre i bildet blah eller....? hehe nei da..

Hvertfall veldig lyst og fint der og tilgang til alt av verktøy og det er jo bare genialt da!!!

verkstedet.jpg

Så er fører stolen på plass og montert inn asfalt plater i dører og bakskjermer for støy demping når evt anlegg skal bygges.

ser bra ut så langt?

frerstolibil.jpg

Etter fulgt av bakseter og side panel trekk.

Deilig følelse og få dette på plass og se en hvis helhet i bilen innv:

komplettbaksete.jpg

Så er det i samband med framstolen:

FogBi.jpg

Begge framstoler på plass og fått testet midt armlene mitt,men det skal moddes og kortes inn litt..

framstolerogmidtarmlene.jpg

Dashbord så og si på plass men her skjer det mye mere pluss dørtrekka:P

dashogskiver.jpg

Hva synes dere da? ser det greit ut i forhold til det blå jeg hadde??

Venter spent på bakluka mi,den er vel snart ferdig håper jeg. hehe..

følg med heyyou hellothere grinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada for all del, ser bra ut dette, og du står nå hvertfall på, den skal du ha, men har du kun asfalt plater i bunn på dørene? og ikke på hele?

Også er jeg ikke så fan av det som du har i midten av setene dine, minner meg om sånn 80-talls japse sportsbiltrekk, men komfort messig er dem sikkert toppers, men ka meg Golf 4 intr da? :D

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada fora ll del, ser bra ut dette, og du står nå hvertfall åp, den skal du ha, men har ud kun afalt plater i bunn på dørene? og ikke på hele?

Også er jeg ikke så fan av det som du har i midten av setene dine, minner meg om sånn 80-talls japse sportsbiltrekk, men komfort messig er dem sikkert toppers, men ka meg Golf 4 intr da? :D

Det gidder jeg hvertfall ikke begynne med nå,den i midten skal jeg som sagt modde litt og korte ned,den hører til dette interiøret og passer veldig godt og komfort til de grader er det ja,kjøre bilen til fatter en del og fy så deilig det er med det.... den skal "senkes" en del da...

hehe sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gidder jeg hvertfall ikke begynne med nå,den i midten skal jeg som sagt modde litt og korte ned,den hører til dette interiøret og passer veldig godt og komfort til de grader er det ja,kjøre bilen til fatter en del og fy så deilig det er med det.... den skal "senkes" en del da...

hehe sombrero

Enlitn missforståen ute å går her, tenkte ikke på midtarmlenet ditt men det midterste feltet i settene, stoffet. men men skal a meg et midtarmlene selv jeg, er deiligt med.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enlitn missforståen ute å går her, tenkte ikke på midtarmlenet ditt men det midterste feltet i settene, stoffet. men men skal a meg et midtarmlene selv jeg, er deiligt med.

mvh

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

HEHEHEHEE der var det nok en liten missforståelse ja.. hehe

jo da sant som du sier,så ser det litt " stuselig ut" på bilder vel sådan, men uansett så er dette interriøret 10 ganger penere og bedre og sitte i enn det blå "flate" og kjedelige jeg hadde. Det var så "bestefar" liksom... hvis du skjønner.

Stolene (og litt i baksetene) er litt bøtteformet og det er deilig..

Godt at alle har forskjellig smak da sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider