Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

HEHEHEHEE der var det nok en liten missforståelse ja.. hehe

jo da sant som du sier,så ser det litt " stuselig ut" på bilder vel sådan, men uansett så er dette interriøret 10 ganger penere og bedre og sitte i enn det blå "flate" og kjedelige jeg hadde. Det var så "bestefar" liksom... hvis du skjønner.

Stolene (og litt i baksetene) er litt bøtteformet og det er deilig..

Godt at alle har forskjellig smak da sombrero

Men men nok om det, er nok av folk som ikke liger vinga mi også, kan ikke stoppe opp av den grunn.

Det jeg er mer intr. er hvordan du kommer til å lakke intr detaljer, har tenkt på dette selv lenge, å lakke litt plast detaljer inne i bilen, men har enda ikke helt sett hvordan jeg kommer til å gjøre dette, altså hvor mye, må jo nesten ha litt stil eller mønster i det. Sett litt på color consept bilene for å hente insp.

De instr skivene dine, har du de på daten eller? jeg har seff ale de feile kombinasjonene på dataen, og den du har er lik min...

Men visst det er noen som har den som er lik her, gi meg en lyd, jeg har den til VR6 og GTi og en annen.

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men men nok om det, er nok av folk som ikke liger vinga mi også, kan ikke stoppe opp av den grunn.

Det jeg er mer intr. er hvordan du kommer til å lakke intr detaljer, har tenkt på dette selv lenge, å lakke litt plast detaljer inne i bilen, men har enda ikke helt sett hvordan jeg kommer til å gjøre dette, altså hvor mye, må jo nesten ha litt stil eller mønster i det. Sett litt på color consept bilene for å hente insp.

De instr skivene dine, har du de på daten eller? jeg har seff ale de feile kombinasjonene på dataen, og den du har er lik min...

Men visst det er noen som har den som er lik her, gi meg en lyd, jeg har den til VR6 og GTi og en annen.

mvh

har du gti 8v ? mail meg hvis du gidd? olejhen@online.no

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funka rutene eller?

Hva blir det neste etter bakluka? :P

spennende å følge med!

Rutene funker utrolig flott og det er til og med "one touch" på de,dvs at jeg bare kan trykke en gang på knappen og da går rutene helt ned av seg selv.. og opp igjen..da seff... hehe

En annen ting jeg fant ut var at hvis jeg bruker nøkkelen i dørlåsen så kan jeg å kjøre opp og ned vinduer med denne nøkkelen,smat lukke takluka hvis den står oppe.

Deilig mde el ruter ass doh

Neste etter bakluka blir vel tonong av ruter og anlegg evt.....vi får se da vettu!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutene funker utrolig flott og det er til og med "one touch" på de,dvs at jeg bare kan trykke en gang på knappen og da går rutene helt ned av seg selv.. og opp igjen..da seff... hehe

En annen ting jeg fant ut var at hvis jeg bruker nøkkelen i dørlåsen så kan jeg å kjøre opp og ned vinduer med denne nøkkelen,smat lukke takluka hvis den står oppe.

Deilig mde el ruter ass doh

Neste etter bakluka blir vel tonong av ruter og anlegg evt.....vi får se da vettu!! hehe

mine hakke helt bestemt seg om de er one touch eller ikke.. el så er det bare meg.. hehe.. :P

kjøre opp å ned rutene? hvordan i h******?

kjørte ned pas.vinduet en gang låsen hadde fryst seg og jeg tina opp med sånn spray.. låste opp å ruta forsvant ned.. :D heeh

anlegg? meld deg inn her, kan få 10-30 % avslag på ting der.. er medlem der, skal kjøpe noe greier fra de når jeg vil bygge anlegget mitt.. :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner det prosjektet og det arbeidet du har gjort med bilen nå Raymond! :) Og konge at du stadig vekk oppdaterer oss med bilder, creds! ;) Du får gi oss gutta en liten "guide tour" på bilen din når vi eventuelt treffes en dag...;)

Forresten, hva gjør du med den gamle dæshen? Kaster den, eller selger videre? Ypperlig for dem som har blå bil da.. :rolleyes:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner det prosjektet og det arbeidet du har gjort med bilen nå Raymond! :) Og konge at du stadig vekk oppdaterer oss med bilder, creds! ;) Du får gi oss gutta en liten "guide tour" på bilen din når vi eventuelt treffes en dag...;)

Forresten, hva gjør du med den gamle dæshen? Kaster den, eller selger videre? Ypperlig for dem som har blå bil da.. :rolleyes:

Takker for det Oleee.. når jeg leser jeg andres tråder så trives jeg best hvis det er med noen bilder i dem,derfor sender jeg ut bilder også slik at folk kan se hva jeg driver med og hvordan ting blir.

Kan bare ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å få igjen bakluka mi!! ååååååååååå går og tenker på den hele tiden og hvordan den vil blie seende ut på bilen med sommer stylinga mi... og ikke minst med toninga på rutene,det skjer så snart bakluka er ferdig!! drunk

Jeg kaster seff ikke det gamle interriøret. Der er jo komplett og skadefritt,og fram stoler har til og med varmeelementer i pute og rygg.Er til og med hele det teppe som ligger i bånn av bilen,blått det også,side trekk,dørtrekk,deksler så hvis du vet om noen som trenger det så selges det helst komplett.. (bilder lengre fram i tråden) med manuelle vindusheiser osv osv....++++

interresert du kanskje? kan evt lakkeres da hvis noen driver med prosjekt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin bil du har ja. Så den på våler i sommer og.

Hadde jeg vært deg hadde jeg aldri lakket felgene men... mye finere før..

Blir litt for ekstremt etter min smak. Den rene og pene stilen er borte liksom om du skjønner. :) Var penere før. Tøffere nå. Min mening dette da.

Du bruker hvertfall tid på bilen skjønner jeg.

Lykke til videre med prosjektet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin bil du har ja. Så den på våler i sommer og.

Hadde jeg vært deg hadde jeg aldri lakket felgene men... mye finere før..

Blir litt for ekstremt etter min smak. Den rene og pene stilen er borte liksom om du skjønner. :) Var penere før. Tøffere nå. Min mening dette da.

Du bruker hvertfall tid på bilen skjønner jeg.

Lykke til videre med prosjektet ditt.

Grunnen til at jeg lakkerte felgene mine var som skrevet tidligere i tråden her at de var UTROLIGE kantkjørte og stygge alle 4. Fikk levert de på "overhalling",dvs pusse og rette kant,glassblåse de helt rene samt høyglanspolere kanten.

Siden jeg da var så godt i gang så tenkte jeg det at;"Tja,hvorfor ikke finne en annen tøff farge som ikke alle andre har".

Alle har liksom den vanlige alu grå fargen. Det som er litt gøy er at det ikke finnes noen noe sted som har helt makne felger med tanke på crom kanten,grålakkerte senteret med lilla perlemor effekt i klarlakken.

Fått flere tilbakemeldinger på felgene på positive og negative. Så skulle jeg hørt på "alle" andre så hadde vi aldri verden blitt enige... angry

hehe.. sombrero :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene er 1000 ganger finere nå en de var før de ble pussa opp. og som Raymond sier. det er mye finere å ha noe ikke andre har. hvorfor være som alle andre liksom? nei, stå på raymond. blir bare bedre og bedre :D men, BUGRUN. til sommern. DET skal du være med på :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene er 1000 ganger finere nå en de var før de ble pussa opp. og som Raymond sier. det er mye finere å ha noe ikke andre har. hvorfor være som alle andre liksom? nei, stå på raymond. blir bare bedre og bedre :D men, BUGRUN. til sommern. DET skal du være med på :D

hihi... thanxz ralfiboy :rolleyes:

seff er det BUGRUN tiol sommern,for ikke å snakke om alle gatebil,vwaudi treffa,streetmeeta osv som vi skal på. Gleder meg sykt ass..

Snakka med Kurt i dag og han hadde sett vwaudi club videon fra -04,der var vist jeg med så den filmen må jeg kjøpe meg.. hehe...

Det er jo slik bilmesse på Hellerudsletta/eksporama senteret nå 15-17 april stemmer ikke det?? da er det sikkert streetmeet på lillestrøm slik det var i fjor å eller hva?? Det var jævlig kult da!

ps:havne på flaska jeg nu "igjen",skal til Gjøvik da men,lei Hamar..

vi preikes ama!! sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være bedre uteliv på Hamar enn Gjøvik da...

Er jo liksom bare Chaplin og Trangt som er noe å gå på.... eller blå om 14+

(Er slik motor festival 15 - 17 april)

Gjøvik sux og hamar er et høl. Dra til Lillehammer om du skal ut på byen. ;)

Ser bra ut dette her Raymond!

Kolonne til streetmeet i sommer hørte jeg? ;) :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... thanxz ralfiboy :rolleyes:

seff er det BUGRUN tiol sommern,for ikke å snakke om alle gatebil,vwaudi treffa,streetmeeta osv som vi skal på. Gleder meg sykt ass..

Snakka med Kurt i dag og han hadde sett vwaudi club videon fra -04,der var vist jeg med så den filmen må jeg kjøpe meg.. hehe...

Det er jo slik bilmesse på Hellerudsletta/eksporama senteret nå 15-17 april stemmer ikke det?? da er det sikkert streetmeet på lillestrøm slik det var i fjor å eller hva?? Det var jævlig kult da!

ps:havne på flaska jeg nu "igjen",skal til Gjøvik da men,lei Hamar..

vi preikes ama!! sombrero

bilmesse i lillestrøm da ja.. :D dit skal je!

prøve på å samle en gjeng å spinne nedover.

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider