Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet

Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

hmm.. kan bli bra det og da.. ( sorry å herpe tråden din ) hehe

vil ikke ha hvit eller svart gitter, skal ha no spes.. :P lakkere i bilens farge? hm..

men men.. :P ettersom jeg har skjørt og bakfanger skipper jegclean look som folk har mast om.. bestemt meg for en rieger rsr frontfanger :)

ri108312.jpg

tror det blir bra :)

Det er den frontfangeren jeg har. Veldig fornøyd med den!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmmm wtf? Bærum området?? neei ikke hvert der på en stund nei.

Dvs jeg var det i desember en gang mener jeg,men det var kun en kveld hvor jeg kun kjørte igjennom og bort og tilbake igjen.. stoppa på en besinstasjon (hydro/texaco), der var det var sinnsykt mange folk som stoppa opp og gikk rundt bilen da jeg gikk inn for å handle meg ei pølse... var du kanskje en av de?? :confused:

Bare noen kompisser av meg som tror kanskje de har sett deg, var det texaco ved kolsås?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok en uke over og jeg har fremdeeles ikke sett noe mer til bakluka mi!!!!! aaarrrgggghhhhh angry bambam anger2 :anger: flushit

Han hadde fått en uventet repp av sin egen bil så han måtte ta det neste uke,så da får jeg bare vente og se da... hmm

men uansett da så har jeg fått kjøpt meg den driveren,altså den "åpne" motoren som skal sitte i luka slik at den kan åpnes fra dashbordet. Den blir vel koblett på bakrute pussern min vel(siden den blir tettet igjen),der ligger jo ledninger og alt klart så..Må bare huske å trykke 2 ganger på pusserarmen siden den kjører strøm pulser i noen sek mellomrom.. hehe

Kosta ikke mer enn ca 200,- med moms og rabatt. så veldig enkel ut å montere å..

MEG VIL HA BAKLUKA MI SNART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BASTA!!!!! angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en såkalt "Solenoid",settet heter "Electric Trunk Release kit" med best.nr CDC 490252.

Settet inneholder:

-komplett ledningsnett

-sikringsholder med sikring

-bryter til åpnefunksjon(stygg som f...)

-ramme til bryter(stygg som f...)

-en solenoid motor med innebygd wire

-klammer til stag/wire

-monteringsbrakett

Skal nok kunne gå ann å koble utenom ja men kanskje likeså greit at den sender strøm til motoren hvis det da skulle vise seg at demperne ikke greier å løfte luka såpass ut at den frigjør fra låsen.da rekker jeg hvertfall å gå bak og dra luka opp samtidig som jeg venter på at motoren skal åpne låsen...

Husker da jeg hadde "den normale" funksjonen med knapp så måtte jeg holde inne "åpne" knappen på utsiden når jeg skulle ha opp luka,pga den ikke fridde ordentlig ut med en gang..

Men uansett må en nesten bare prøve seg fram og teste funksjonene på dette. Ser hvertfall veldig enkelt ut i forhold til å montere el ruter i bilen.. litt mer jobb det kan en si sombrero

Kommer bilder av denne monteringa å etterhvert. notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme åpnern jeg har. funker helt greit. men er veldig strømkrevende + at vaier løsningen strekker seg litt etter hvert. så beregn at den må etterstrammes etter en liten stund. ellers funker det fint som bare det :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme åpnern jeg har. funker helt greit. men er veldig strømkrevende + at vaier løsningen strekker seg litt etter hvert. så beregn at den må etterstrammes etter en liten stund. ellers funker det fint som bare det :D

blah nice!! da veet jeg hvem jeg skal spørre med tanke på monterring og evt etterjusterring,,hehe :hug:

nei da,skal nok ikke bli noe problem deet regner jeg med..

men faen er klokka så mye da??? hmm,kanskje jeg skal legge meg da.

natta.. zzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte bare ledningene til bakrute viskeren da jeg monterte dette kittet på gamle golfen min, da slipper du å sette inn noe ekstra stygge kapper. enkelt og greit

Stemmer,det er akk det jeg har tenkt på å. gidder ikke begynne å legge opp nytt ledningsnett bakover så lenge det ligger noe der fra før som kan brukes.

Også er det jo greit å kunne ha den "impuls" spenningen til motoren siden luka må løftes litt opp akk når låsen frigjør fra hengsla. tror jeg??

Har forøvrig fått tak i nye baklamper,det er mest pga dere som syter og klager over de jeg har fra før,(selv om jeg liker de egentlig).

Men men ,så da f¨r vi se hvordan de tar seg ut i kombinasjon med "badlook`n" bak.

Fikk tak i crom speiler også men dagen før jeg skulle få de hadde han som hadde de hatt innbrudd i garasjen sin og speilene som da satt på bilen var faktisk skrudd av fra bilen der den sto.. angry faen det var no dritt....

men men

Så da har jeg MYÈ stasj og ting tilsalgs til salg liggende til Golf 3, send PM for spm osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi vil se de nye baklyktene vi Raymond.. nååå..hehe.. men om du liker de gamle syns jeg ikke du skal bytte.. bilen skal væra slik du vil ha'n

jo da,men sant som de fleste sier,"leksus" passer ikke på tyske biler,spes ikke vag osv... bilder kommer.. må bare få tatt de først og ikke minst få henta de.. men venter med å montere de til ALT bak er ferdig,slik som:

-bakluke

-badlook

-soting/toning

-lakkering

-osv..

men tro meg,bilder kommer... sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider