Gå til innhold

Mitt Golf prosjekt.

Ranger emnet

torslett

Anbefalte innlegg

Golfen er vist tidligere med anlegg i. Men dette skal bygges om så fort vinteren gir faen ;) Jeg kjøpte golfen for ca 2 mnd siden og er ganske fornøyd med kjøpet.

Motoren har gått litt for langt da. (297000) men det er ikke noe mer ulyder og tikking fra den enn fra en annen golf. Vannpumpa takka for seg da den kaldeste vinterdagen kom. Men det var ikke mange timene før en helt ny var montert. Felger kommer på når snøen og isen gir seg. er ikke svære greiene da, men 15" duger vel? 90 fangere er ett stort ønske, men siden jeg ikke jobber for tiden så blir de vanskelig. men så fort jeg får meg jobb så kommer både fangere og hel lakkering sammen med litt nye lykter og grill med bare 2 lykter.

Noen bilder av golfen.

golf011.jpg

Slik så den ut da jeg henta den.

golf010.jpg

"MSX" bokstavene har jeg hatt på, men de skal fort av igjen. Og dere ser anlegget også er der. Men det var slik den såg ut på utsiden da jeg henta den.

Jeg har bygd anlegg i den, men er ikke fornøyd med det.. men her er bilder av slik det ser ut nå.

golf005.jpg

golf009.jpg

Jeg har også fått sota vindua. Resultatet vart ganske bra, men bakruta å de lille vinduet framme på passasjer sida vart ikke helt bra men bra nok :p

golf024.jpg

golf020.jpg

golf026.jpg

Har også fått lakka baklyktene røde.

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sidan du ikkje har så mykje peng så har eg eit lite tips til deg.

fjern den siste dørlista og vask bilen.

trur det hadde blitt fett med røde blinkers og.

grattis med ny bil.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fjerne Golf streameren i frontruta... jeg tror alle oppegående mennesker ser at det er Golf. :)

Og hvis det er svarte fangere som er blitt grå så ville jeg muligens brukt litt bumpershine eller lignende for å få de svarte igjen. Også bytta grill så fort som mulig...

Og heller brukt penga på bilen istedenfor anlegget. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streameren i frontruat skal av, den er ikke samme farge som bilen en gang.. hehe.. 90 fangere blir første prioritet ja, men den trenge også lakk for det er pussa bort en del overflaterus og det er ser ikke så fint ut.

får se hva som skjer til sommeren. Det med og lakke sideblinkerene har jeg ikke tenkt på. så det blir gjort i dag :D Den svarte limen etter lista som har vært der vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få bort, men har ikke sett på det enda. Anlegget har jeg i fra forige bil så det har jeg ikke brukt noe pener på i de siste igrunn, har hatt de ca ett år nå.

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel kapslene er tatt fra forige bil.. var liksom bedre enn ingenting :p Savner litt den bilen av og til.. Orange B Ascona. menmen.. hehe.. Studerte litt på der det har vært litst før... det er svart lakk med lim på.. så det må lakkeres oppigjen. får se om jeg maskerer og finner en farge som ligner midlertidig.

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke har mye penger,så kan du gjøre grillen din "emblemfri" (på avstand då) med å lakkere VW-merket svart...

Du kan også lakkere speilene dine røde og lakkere listen på bakluken rød,

så går d seg til når du får 90-fangere å lakkerer de helt røde også.....

Lykke til!!

90mod:Golf Syncro TD (bruksbil)

83mod:Einser Golf 1,1 (prosjekt)

x85mod:Golf 1,6 ombygd til GTI 8V-deretter 16V

x 84mod:Golf GTI 8V (solgt)

x 84mod:Golf GTI 8V (ribbet og blitt spiker)

x 86mod:Golf 1,6 (ribbet og blitt spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider