Gå til innhold

Mitt Golf prosjekt.

Ranger emnet

torslett

Anbefalte innlegg

Kor du har kjøpt den søte playboy kanina som du har i bakruta :D

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

På tide med en liten bilde oppdatering kansje ?

her viser det at jeg har lakka den svarte stripa på bakdøra og lakka sideblinkersene røde. har også tatt bort streamern.

golf046.jpg

golf044.jpg

Det siste jeg har gjort er å skifte grill med bare 2 lykter i. Jeg synest de ble finere. Hva synest dere ?

golf039.jpg

Lagde meg en "playboy kanin" en dag jeg kjedet meg også..

Mvh

Marius alias tenic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Jeg møtte deg på veien isted, bli kvitt den streameren!!!! Jeg bønnfaler deg.. :P

Hmm.. hvilken bil kjørte du da ?

Får se hva jeg gjør med streameren, den er ganske behaglig å kjøre med når det er sol.. kanskje jeg legger en stripe med mørk sotfilm på innsiden heller..

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Joda, du fikk viljen din. Streameren røyk, etter en samtale med purken :( måtte også ta av sotinga fremme :( :( :( FAEN!! det ser jo skamm stygt ut!

Men har fått på en leppe nede på fangeren fremme. Er ikke sikker på hvilken det er men synest det ser pent ut :D 8 cm klaring på midten ;)

golfII008.jpg

Men det er noe som mangler her?

Joda.. på med bakfanger også :)

GolfII009.jpg

Skal sveise igjen denne ganske fort så jeg får clean bakluke :)

Den er ikke noe pen på det røde partiet på den, så den skal lakkes opp igjen.

Noen som vet fargekode på bilen min? regner med det er en orginal farge siden både bak fanger og front fanger var samme farge å dem kom fra 2 forskjellige biler ?

Så ett siste bilde av bilen på en fin vår dag utover Sykkylvs fjorden :)

GolfII010.jpg

Synest den begynner å se pen ut nå. Mangler bare hjulbuelister og kanal skjørt.. tenkte og bruke g60 skjørt. hvor selger dem slikt ?

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider