Hernes Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 gidder ikke si så mye men dere ser hva jeg har gjort! :) Hvor dan er den?? Orig: Modd: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Har sett værre og har sett veldig mye bedre. Et par ting jeg kommer på i farta: felgene ser veldig flate ut, fjerning av emblem ble noget foocked og leppa under frontfanger så ikke no særlig bra ut. Men bortsett fra det, så vil jeg si at det var greit, eksempelvis synes jeg skjørtet ditt så veldig bra ut. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 har du brusha sideskjørtet? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Ja! Jeg har brush sideskjørtet! Og fonten da! :D hvordan det?? Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Syns den var bra. Fronten var brusha! Prøv å fiks ny grill, felger og frontleppe så blir den bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Ser ut som om du har brukt paint på strekene over front lyktene og front ruta :D Eller var den grei. Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Det er et mellom rom mellom panseret og panserforlengeren da Magnus! Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 De gule og latterlig stygge strekene? Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg