Camryfellow Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Jeg vurderer å gå til innskaffelse av spacere foran og bak, henholdsvis 10m foran og 20mm bak. Det er da to ting jeg lurer veldig på: -Jeg har muttere. Er det no sånn ca standard gjengelengde? Kan vel plutselig sitte igjen med for lite til mutterene eller? -Hvordan er det om sporvidden bak overstiger den foran. Vil bakdelen av bilen (dumt forklart) begynne å ta snarveier / kutte svingene litt? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Om du har større sporvidde bak, så gjor ikke det så mye. Har det selv, og merker ikke noe. 10mm bredere bak enn forran. Kjøper spacere som du skrur fast i hjulboltene, så skrur du felgene fast i spacerene med mutterene til felgen. Eksempel på hva jeg mener: http://www.hrsprings.com/site/products/trak.html Disse selger visst spacere: http://www.powerzone.no Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Da skjønner jeg. Man fester altså spacerene med no medfølgende muttere, så går felgen på spacer-gjengene igjen. Powerzone hadde visst ikke det. Vet du eller andre om noen forhandlere som selger lignende? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Nei, vet ikke om andre. Fulgte med bilen da jeg kjøpte den. Linken til powerzone fann jeg på ts-ogn forumet. Der fikk jeg vite at de solgte slike. Som passa diverse toyota modeller;) Søk litt rundt på nettet. Finner det meste da:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 noen som har en adresse hvor man kan legge ut bilder enkelt og fort, så skal jeg vise hvordan mine spacere er festet? dette er da orginale spacere da. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har nå fått meg 4stk 25mm fra H&R takket være vagen på forumet. Perfekt! Kan se bilder på prosjekttråden.. Er vel bare å bli medlem på www.photobucket.com, så legger du til bilde. Under bildene er disse linkene du bare kopierer og så paster i din melding her.... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg