Gromit Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 daua chevy350? Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ikke helt.... ;) Har ikke 240 selv (Vel... En delebil da...), så jeg sjekker sjelden innom her. Men kompis bruker den andre bilen daglig, så vet ikke helt om jeg kan gi noen garantier for når trekket er tilgjengelig. Jeg har hvertfall esset med blått interiør til bilen hans! Så ut som det var bytta høytalere, men de sitter i orig.høla. Pinglete og små, mulig trekket ikke er herpa, skal prøve å ta bilde av det. Det var førerdør foran? til 4dørs bil? Denne er '86 hvis det har noe å si (samme som delebilen min) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Går for det samme. bare at det originale høytalerhølet ikke er herpa. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg