NISMO racing Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Noen som vet hvor man kan kjøpe H3 pærer uten den lille ledningen, altså som man plugger rett inn i sokkelen? Tenker spesielt på Gold eller "blåhvite" pærer.. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 H1 er uten ledningen, ellers kan jeg ikke hjelpe deg. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg har slike pærer:) funker knallbra, det er 30% xenongass i dem, fint lys. Si ifra så kan jeg sende deg et sett..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg