Gå til innhold

Gamle bilen min

Ranger emnet

torslett

Anbefalte innlegg

Husket vi brukte å bla den opp på autodb på skolen da den sto til salgs. Hvor i verden forsvant den henn?

Du har vel ikke litt bilder og info om anlegget?

driver og lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med min pga. tanken og at jeg ikke vil kutte så mye i hattehylla siden da vil det begynne å leke rundt vinduet.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er i Ålesund nå, men sist jeg så den så ble jeg skuffa. den så ikke ut egentlig. bakfanger var borte å noen grønne stygge sideskjørt og slik.

Anlegget hadde jeg igrunn bare kasta nedi bagasjerommet og bygn noen plater rundt så de ikke skulle se så domt ut. fant ikke bilder av det nå. men det var bare en stoor kasse med 2 12".. Bensintanken var der den alltid har vært, så jeg lagde til 2 4" rør midt i hattehyllen.. de fungerte jo det ;) Resultate var at jeg spilte opp bagasjeroms luken så det ble 2 cm glis helt oppe med ruten på ene siden

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke denne som var på Rudskogen i sommer, (eller var 2 år siden... hmmm) Husker ihvertfall å ha sett den tilsalgs noen dager før, og hadde en ung kammerat (16) som ville ha den. Men da vi så den på rudskogen ble jeg litt skuffa. Pen frontspoiler, men det virka som det var mye sparkel i taket....

Hadde du taka med den?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på rudskogen med den i sommer ja. Det på take er veldig dårlig lakk arbeid av forige eiger og eigeren før det. Jeg hadde plner om å gjøre noe med det.. Men det vart aldri. Det var ikke sparkel eller noe. Lakken hadde bare sprukket. Skaden framme på panseret var etter en kresj da. litt stor fart på grusvei med litt sving.. ja, da var det grøfta og treet next :(

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja. Har vært et par ganger av veien sjølv, så veit åssen det er. Endte ikke med noe skader på bilen. kun på sjela og stoltheten min.. he he. Litt regn på asfalten og så litt brei ut av svingen, men så kommer en contra fulgt med understyring. Glad det ikke var noe grøft mellom veien og jorde.. he he. Har du noen andre gode Opels nå for tiden da?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var har ikke kjørt autoslalom nei, så det var nok ikke meg. Det med at den er avregistrert vet jeg heller ikke noe om, men jeg vet at han som har/hadde bilen i ålesund hadde ikke lappen. Kanskje det er grunnen.

Må nok skuffe dere med at jeg er ingen opel eier lengre.. Jeg kjører Golf 2. Men jeg har ett c kadett prosjekt reservert om jeg vil og har råd.. noe som jeg ikke har.

I kadetten har alt de samme som var i asconaen da. bortsett fra sperra. Får se hva tiden viser... :)

Mvh

Tor-Erik Slettvold

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cerll

det er jeg som har bilen nå.. og som var på autoslalomen i fosnavågen... bilen har det bra den og går godt på veien enda..

den er delvis under oppussing og begynner å bli bra..

bilder av den kan dere se på http://WWW.SINTEBESTEN.COM

Var det du?

hehe...ikke stykt ment, men jeg tror du må overhale sperra di:roll:

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider