Mds Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Tenkte jeg skulle skru av hengerfestet i dag, Men hva skal jeg gjøre med Kontakten som går ut bak på hengerfestet? Jeg kan jo ikke bare klippe av ledningene. Og så blir det vell noen hull under der hvor jeg skrur det ut, må jeg sette i noen gummi propper der? Eventuelt tette med svart tech7? Eller trenger jeg ikke tette dem i det hele tatt? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Bare å teipe kontakten det og dytte den inn i det hullet.. så har du den i tilfelle du får lyst å sette på hengerfeste igjen. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hvem hull? hehe, jeg tenkte på hullene som blir etter at jeg skrur av hengerfestet? for det er jo festet i noen bolter. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 no more worries, eller åssen det skrives :P Hengerfestet hadde en slags hurtig kobling så fikk det av, men selve festet til hengerfestet er fremdeles under bilen, lar det være forløplig, men vurderer å skru det av får å spare litt vekt. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Mds no more worries, eller åssen det skrives :P Hengerfestet hadde en slags hurtig kobling så fikk det av, men selve festet til hengerfestet er fremdeles under bilen, lar det være forløplig, men vurderer å skru det av får å spare litt vekt. Jasså, skal du vinne lyskryssracene? :D Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by lie Jasså, skal du vinne lyskryssracene? :D Eller bare spare bensin... Vist den "bommen" er noe i likhet med den på primeraen min, så veier den like mye som et vondt år..! men siden eg betalte 1600 kroner for hengerfestet, så synst eg det er greit og ha bommen hengende på, så tar det bare 10 minutter og skrue på kroken, vist eg skulle trenge den! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hehehe, selve hengerfestet veide jo sikkert 25kg eller noe sånt.. Hvis bommen veier ca 60kg, noe som jeg tror den kanskje gjør, så blir det jo litt, hjelper jo bittelitt på aks og bensin sparing :D Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 I staden for å ta av siste del av hengarfestet, noko som faktisk er greitt å ha av og til. Så for å spare vekt: slange seg.. :P Flirer like godt kvar gang eg ser nokon som prøver å få vekk alt av overflødige kilo på bilen, men sjøl ser ut som eit lite fjell :P Nei, dette er IKKJE meint til trådstarter/eller andre deltakarar i tråden.. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg