Gå til innhold

hengerfeste?

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skru av hengerfestet i dag, Men hva skal jeg gjøre med Kontakten som går ut bak på hengerfestet? Jeg kan jo ikke bare klippe av ledningene.

Og så blir det vell noen hull under der hvor jeg skrur det ut, må jeg sette i noen gummi propper der? Eventuelt tette med svart tech7? Eller trenger jeg ikke tette dem i det hele tatt?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no more worries, eller åssen det skrives :P

Hengerfestet hadde en slags hurtig kobling så fikk det av, men selve festet til hengerfestet er fremdeles under bilen, lar det være forløplig, men vurderer å skru det av får å spare litt vekt.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mds

no more worries, eller åssen det skrives :P

Hengerfestet hadde en slags hurtig kobling så fikk det av, men selve festet til hengerfestet er fremdeles under bilen, lar det være forløplig, men vurderer å skru det av får å spare litt vekt.

Jasså, skal du vinne lyskryssracene? :D

Opel Astra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lie

Jasså, skal du vinne lyskryssracene? :D

Eller bare spare bensin...

Vist den "bommen" er noe i likhet med den på primeraen min, så veier den like mye som et vondt år..!

men siden eg betalte 1600 kroner for hengerfestet, så synst eg det er greit og ha bommen hengende på, så tar det bare 10 minutter og skrue på kroken, vist eg skulle trenge den!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I staden for å ta av siste del av hengarfestet, noko som faktisk er greitt å ha av og til.

Så for å spare vekt: slange seg.. :P

Flirer like godt kvar gang eg ser nokon som prøver å få vekk alt av overflødige kilo på bilen, men sjøl ser ut som eit lite fjell :P

Nei, dette er IKKJE meint til trådstarter/eller andre deltakarar i tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider