Majty Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Heisann... etter lang tid med leiting og skallekløing har jeg kommet fram til at jeg skal kjøpe meg en Ford Sierra(Følge familietradisjonen med Ford som første bil :)) Så kommer spørsmålet: Hva bør jeg huske på når jeg kjøper en sierra? Tenkte jeg skulle bruke mellom 5-10 lapper på den sånn ved kjøp. Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Rust... er det mye rust er det et dårlig kjøp. Om det er noen mangler etc. så får du alltids tak i nye deler, men rust er mer jobb. Men om du liker å sveise rust så er det jo bare kos. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Skal ha med meg 2-3 bil "experter" som skal gå over bilen først hehe. 2 mekanikere og en bil gærning så det skal ordne seg :) Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vecon Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 H ø h ø det er kjekkt og ha med seg noen som kan det , rust i hjul buer , kanaler , støt demper festet , regner med at de sjekker dette , lykke til med kjøpet ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Dette er vell det de fleste ville si angående rust på Sierra: - nedkant av dørene - hjulbrønn - kanaler - Jekkfester bak - Dempertårn bak(!) - hjulbuer Det er det jeg kommer på i full fart nå... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Løvley! *noteres ned* Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Majty Løvley! *noteres ned* vis du skal ha med deg 2-3 bil "experter" som skal gå over bilen først hehe. 2 mekanikere og en bil gærning så tror ikke jeg du trenger å spørre folk her! minner meg om den gangen jeg skulle selge 460en min, da var det en utenlandskfamilie som skulle se på den, 1 inne i bilen,1under bilen,1nede i motorrommet, og han siste som så yngst ut skulle prøve kjøre den, hadde helt sikkert ikke lappen:) lykke til med kjøpet! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Hehe ja... en utflukt må jo familien på noen ganger... takker :) Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hallais majty! hvorfor har jeg en følse av at jeg er "gærningen"?:) heheheh!skal kanskje skru litt på mazdan i morra...trur kanskje noen børster i dynamoen har ryki eller noe...sikkert do-børste:Phehe, snakkes vettu:) send meg mlding eller pling når vi skal finne på noe...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majty Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja hehe du er inne på noe der :) Skal plingelinge jeg! hapyhappy Siter X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet* X-Golf II 1,8L '90 - Solgt X-Porche 911 '02 banebil i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ventiltikking bør du også høre etter.... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 næmmen..ventilklikking er da bare søtt?:eek:jerkoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proztata Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Joda....Tikkinga er jo en del av sjarmen når man kjører gammel Ford...:D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg