Gå til innhold

Hvor høyt spiller du? :D

Ranger emnet

Hifonic

Anbefalte innlegg

Nesten samme oppsett som jeg har dette, bortsett fra at jeg har Rockford T2 15". Jeg tror du bør klare bedre en dette ja, jeg for min del spilte 143,9, og da har både forsterker og sub mye igjen og gi, men jeg får liksom ikke hentet ut det.. Tror jeg skal få laget en bedre subkasse, og få oppgradert alle kabler fra dynamo osv.

Ja må kansje til med ny kasse men vanskelig å få til i en vanlig personbil.

Du har en Polo? Er vel lettere å hente noen dB ekstra i den enn min bil?:P

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 556
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja må kansje til med ny kasse men vanskelig å få til i en vanlig personbil.

Du har en Polo? Er vel lettere å hente noen dB ekstra i den enn min bil?:P

Joda, det er vel kansje lettere i en Polo. Men det er sykt lite plass og bygge på da, så det kan være en utfordring noen ganger. Men uansett så bør du kunne få et bedre resulatat. Har du prøvd og laget hull i hattehylla? slik at det blir lettere for luften og bevege seg.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er vel kansje lettere i en Polo. Men det er sykt lite plass og bygge på da, så det kan være en utfordring noen ganger. Men uansett så bør du kunne få et bedre resulatat. Har du prøvd og laget hull i hattehylla? slik at det blir lettere for luften og bevege seg.

Jepp sant det. ja har 2x8" hull i hattehylla. Men skal få bedre resultat med mye bedre kabler og har fått ny spiller også siden jeg målte. Den jeg hadde under målingen var VELDIG dårlig.

Kjøpt nye porter også nå:)

CV! Stroker PRO 15

Rockford Fosgate T40001BD

Kinetik HC2400

Club 140dB+ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig testet jeg også. 144,9 men det ble underkjent siden jeg ikke fikk lov å sitte i bilen når jeg spilte.

Så fikk høyeste ofesielle måling på 144,0 med ALT for lite strøm.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig testet jeg også. 144,9 men det ble underkjent siden jeg ikke fikk lov å sitte i bilen når jeg spilte.

Så fikk høyeste ofesielle måling på 144,0 med ALT for lite strøm.

imponerte meg litt med at du kom frem og tippet at du spilte ca 145db før du målte.. :) blir bra når du er ferdig og bygge alt i bilen! :)

Mvh

B-T

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imponerte meg litt med at du kom frem og tippet at du spilte ca 145db før du målte.. :) blir bra når du er ferdig og bygge alt i bilen! :)

Mvh

B-T

takk takk. Men regner ikke med at jeg spiller noe høyere når jeg er ferdig. Men da blir det litt mere brukelig til normal musikk. Nå har jeg kun 4 1/4" i dørene foran og 2x 15" bak. Så jeg har jo kunn bass og ikke noe annet. Men planen er å sette inn 6 X 6,5" til. 2 i hver dør forran og 1 i hver dør bak. Så da får jeg litt mere lyd og ikke bare bass. Også hjelper det vel litt å justere dette riktig også. Jeg kan ikke justere så har bare stilt alt sånn ca jeg.

Litt sprøtt å se på bilen utenfra også å se dører-tak oggenerelt hele bilen slå seg som om det hadde vært sølvpapir. Bilen er jo 100% org så har ikke lyd isolert noen ting. Men er også litt skeptisk til å dytte inn masse isolasjon da dette øker vekten ytterligere på en såppas tung bil som også blir brukt på bane.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...