Gå til innhold

Montering av momo streetracer gt stoler i GT-R

Ranger emnet


Rockford Fosfate

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal montere momo stoler i bilen min.

 

Men probleme er når jeg skal montere de på det orginale understellet så blir stolen rett og slett for høy og hodet stanger i taket hvis jeg ikke kjører med konstant rånestilling og beina mine kommer bort ratte, noe som er forbanna ubehagelig......

 

Er det noen som vet hvordan man kan få en ok montering av momo stoler i en 323 gt-r uten at man må kappe og styr. Ser et alternativ å kappe kanten som er under setet foran å borre høl til et universalt understell eller evt kappe det orginale og sveise det sammen igjen om det er mulig....

 

Stolene er sinnsykt digg syns jeg å for skikkeli "grisekjøring" trenger jeg slike m/4 punktseler... hehe

 

Kom med forslag....

 

Ellers må jeg levere de tilbake, noe jeg ikke har lyst til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kønna

Hei

 

Skal montere momo stoler i bilen min.

 

Men probleme er når jeg skal montere de på det orginale understellet så blir stolen rett og slett for høy og hodet stanger i taket hvis jeg ikke kjører med konstant rånestilling og beina mine kommer bort ratte, noe som er forbanna ubehagelig......

 

Er det noen som vet hvordan man kan få en ok montering av momo stoler i en 323 gt-r uten at man må kappe og styr. Ser et alternativ å kappe kanten som er under setet foran å borre høl til et universalt understell eller evt kappe det orginale og sveise det sammen igjen om det er mulig....

 

Stolene er sinnsykt digg syns jeg å for skikkeli "grisekjøring" trenger jeg slike m/4 punktseler... hehe

 

Kom med forslag....

 

Ellers må jeg levere de tilbake, noe jeg ikke har lyst til

 

Hør med The Mazta her på forumet, han har montert Momo eller Recaro stoler (husker ikke helt) i sinn bil. Han har nok en løsning på problemet ditt.

 

Sleng gjerne ut noe bilder og løsning på montering hvis du får det til.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo bygget ned endel og vinklet bakover for riktig sittestilling.

Har ikke skrevet ned noen mål nei .. Værste var å få de "rett", japsene har jo laget faenskapen skeivt fra fabrikken. Om det må mye ned så tror jeg det enkleste blir å bytte skinnene.

Har du noen bilder av problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir stolene for høye når du setter dem direkte på ramma? jeg har to stk sparco stoler i bilen, å det funker bare fint, er langt fra taket! :D har bare en en flat "firkant" med hull til stolen, å hull som passer rett på org ramma.. er det kanskje dette du har prøvd?

- 1995Audi RS2

x1991 Mazda 323 Gt-x igjen...

x1996 Nissan Primera SRI

x1990 Mazda 323 Gt-x

x1989 VW golf gti 8v

x1989 Toyota corolla gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
hmmmm, har GT-stolene i bilen min.... er de de samme som GTR-stolene? uhhmmwhat?

 

Hei.

 

Det er samme som GTX stoler. Det skiller bare på trekket + GT-R er littegrann stivere.

 

Men faktisk synes jeg GTX stolene er best når man skal kjøre veldig langt (Har kjørt 140 mil i ett strekk i slike stoler uten å få vondt i rygg/bli sliten).

 

Mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår