Gå til innhold

Bilder av anlegg...

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

Den eneste måten å få et anlegg til å se bra ut i en golf er å ut med setene mener jeg... ellers føler jeg liksom at det blir for liten plass... blir liksom stablet oppå hverandre..

 

Derimot med 2 sparco stoler, sparco fempunkts-seler og itt- no baki blir det sånn :) Ikke så bra bilde da men..

 

u332s

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

Den eneste måten å få et anlegg til å se bra ut i en golf er å ut med setene mener jeg... ellers føler jeg liksom at det blir for liten plass... blir liksom stablet oppå hverandre..

 

Derimot med 2 sparco stoler, sparco fempunkts-seler og itt- no baki blir det sånn :) Ikke så bra bilde da men..

 

u332s

 

Hvordan har du isolert/dempet/etc i reservehjulsbrønnen?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.. Tatt noen bilder av anlegget.

 

Består av:

Kenwood KWD-W7027 spiller

Baja (?) 4-kanals forsterker (600 W)

Rockford Fosgate 7(,5)" frontsett, 250 W på hver side (diskanter på dashbordet byttet ut med Boschmann-tweetere)

Boss 6x9 i hattehylla, 350 W hver.

Boschmann 4-kanals forsterker (1300 W)

2x Boschmann 10" 600 W subs

 

spiller.jpg

d0r.jpg

6x9.jpg

sub1.jpg

sub2.jpg

 

Og ja.. Jeg er enig i det med plassen. :P

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støpte du kassa i glassfiber?

Utrolig plassparende! Skal ikke inrømme at jeg har noen fraktebil! Legger ut bilder i morra...

Litt upraktisk uten baksete da? Trenger ikke akkurat noe sportsopplegg i 1.6 litern min. 0-100 på ca kanskje...

 

Fornøyd med xploden?

 

Anlegget vil vel spille en del bedre uten baksete?

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke så værst. Muligens litt rotete opplegg!

Hadde den sterkern før, alright den...

Har bygd nedsenkning som er tilpasset rundt den forsterkeren og som ligger pålinje med basskassa...

Hvis du er interesser kan du få den og hattehylla i krom som er på bildet baki bilen min...

Bare lurte, ellers kaster jeg det...

-95 MB E220

-84 VW Caddy mk1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enig med at det er tungvindt uten baksete, men nå blir jo bilen min 16v Turbo, så den er ingen bruksbil for å si det sånn.. Er til sports bruk, så da er det ikke noe bruk for baksete..

 

til hverdag har jeg en annen golf 2 med omtrent det samme anlegget som vises her....

 

Ikke så veldig anlegg-frelst egentlig.. Synes anlegget skal se fint og forseg gjort ut uten å ta for mye fokus fra bilen...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... nei, har ikke noe bilde av selve baksida med kassa, og bilen står lagret et par mil herfra om vinteren, så kommer ikke til å få det heller, men er jo ikke så mye å kikke på... kun en enkel lukket kasse påomtrent 20 liter som smetter oppi reservehjulsbrønnen... blir veldig bra lyd, og ser enda bedre ut. men man må som sagt ikke ha den som bruksbil....

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

He, he... nei, har ikke noe bilde av selve baksida med kassa, og bilen står lagret et par mil herfra om vinteren, så kommer ikke til å få det heller, men er jo ikke så mye å kikke på... kun en enkel lukket kasse påomtrent 20 liter som smetter oppi reservehjulsbrønnen... blir veldig bra lyd, og ser enda bedre ut. men man må som sagt ikke ha den som bruksbil....

 

Kanskje jeg skal gjøre det i min reserveplan ja..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår