Gå til innhold

Bilder av anlegg...

Ranger emnet


Svessa

Anbefalte innlegg

Originally posted by KaldBlod

Kan ta noen bilder senere.. Foreløpig litt niggerigg baki der, siden det et så jævlig stress å lage plater osv.

Hadde ikke kasta ut baksetet for det anlegget der. Det der var ikke mye å skryte over. Men jeg forstår deg litt angående å få ut baksetene visst bilen skal brukes til "sports-bruk". Men jeg synest det var et evig LITE anlegg. menmen. Kan prøve å laste opp noen bilder av mitt anlegg imorgen. Enkelt oppsett.. Litt fix fax med det ennå. Men skal gjøre dette innen kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trailerguy

Hadde ikke kasta ut baksetet for det anlegget der. Det der var ikke mye å skryte over. Men jeg forstår deg litt angående å få ut baksetene visst bilen skal brukes til "sports-bruk". Men jeg synest det var et evig LITE anlegg. menmen. Kan prøve å laste opp noen bilder av mitt anlegg imorgen. Enkelt oppsett.. Litt fix fax med det ennå. Men skal gjøre dette innen kort tid.

 

Har ingen planer om å kaste ut baksetet. Bilen er ingen sportsbil. Den har 90 hester for faen!

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trailerguy

Hadde ikke kasta ut baksetet for det anlegget der. Det der var ikke mye å skryte over. Men jeg forstår deg litt angående å få ut baksetene visst bilen skal brukes til "sports-bruk". Men jeg synest det var et evig LITE anlegg. menmen. Kan prøve å laste opp noen bilder av mitt anlegg imorgen. Enkelt oppsett.. Litt fix fax med det ennå. Men skal gjøre dette innen kort tid.

 

Huff og huff, du har tydeligvis misforstått noe du.... Jeg har ikke kastet ut baksetet for det anlegget der.. Jeg har kastet ut baksetet for å lette vekt pluss at ingen kan sitte i det siden 4 punktselene går ned midt i det, pluss at det ser så mye bedre ut... Er ingen annleggsfreak i meningen mye bass og bråk, men det anlegget jeg har spiller derimot meget rent og fint, pluss at det legger til minimalt med vekt...

 

Dessuten skal det ikke så mye tommer med bass til i gof før det blir overkill, og bilen blir mer en db-drag bil, og det har jeg ingen interesse av.... Ikke noe som kan måle seg med ren og klar lyd.. en 10" fyller fint ut lydbilde over hele spekteret ned til 30hz, men noe særlig under det klarer du ikke å høre uansett, kun kjenne...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annlegget mitt er som følger:

Sony cdxf 7500

Rockford fosgate FRC4203

Rockford fosgate FRC4369

Rockford fosgate P4004

Lånt sub, bygger en 8" infinity kappa...

 

Bilder av monteringen:

Forsterkeren er skrudd fast på en plate som igjen er skrudd fast i bilen! :D

 

alt.jpg

lukket.jpg

6x9.jpg

forsterker_et_deksel.gif

spiller_lys.jpg

spiller_morkt.jpg

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ett rosa anlegg du hadde der leeny :p hehe

 

uansett, her er mitt.

 

golf0001.jpg

Litt skittent, men det er ikke det dere skal se:p

 

golf005.jpg

Baki. Folk er ikke så fornøyd med anlegget mitt. Det er egentlig ikke jeg heller. Så dette gjør jeg noe med i dag tror jeg. Vi får se.. i dag eller i morga iallefall :)

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk! :) Egentlig ser det bedre ut, men mangler en skrue på et deksel som skal være over kablene nederst der..... :S

 

Og da blir det stort sett ingen kabler som synes=NAJS!! :) Har lagt kablene til 6x9 i rør skrudd fast i hattehylla, så der synes minimalt med kabler også, det samme med subben, de la jeg under teppet på gulvet så det bare stikker litt opp rett ved subben!! :D

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår