Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har et fjærbeins stag som stod i bilen når det var 16v motoren iden Men nå bygger jeg g60 turbo og lurer på om det vil komme i konflikt med noe på motoren.. Viss det gjør det så tar jeg å selger det Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 problemet mitt er at jeg får ikke motoren på plass på en stund..så jeg kan ikke teste.. Men det ser ut som om det blir et salg av det i allefall.. Få ta noen bilder å legge det ut Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Pris?? Passer vel på ein vanleg 1.8l på 90 hk? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Golfthedude Pris?? Passer vel på ein vanleg 1.8l på 90 hk? Om det passer vet jeg ikke.. Det passer garantert på 16v hvilken type 1.8 har du?? gasser?? Kan teste det på en 1.6 gasser i morgen og se om det passer Men her er salgs tråden med bilde http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=63365 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Siden du bor på Sotra kan du eventuelt ta med deg bilen ut å teste selv.. Enten på Ågotnes eller Straume Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg