ststorm Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 noen som vet hva som har skjedd med blitzpower sin side? har de lagt ned driften? Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 De driver fortsatt på, men har hatt noe krøll med domene betalingen... Du må ringe om du skal ha tak i de... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 har du telefonnummeret? Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 ******** Thomas Edit: 93005531 er nummeret som skal brukes... Thomas er daglig leder... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ******** Thomas Edit: 93005531 er nummeret som skal brukes... Thomas er daglig leder... Får ikke tak i han karen her jeg, nummeret du oppga var midlertidig stengt :( Noen som kan hjelpe meg med å få tak i ham eller? For jeg bestilte i januar ei DTM potte til vectraen min som jeg også forhåndsbetalte, og han sa han skulle få den i begynnelsen av februar, men har ikke hørt noe fra ham siden 6. februar (da hadde han ikke fått potten)... Så nå som siden fortsatt er nede får jeg ikke tak i ham. Hjelp :op ? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Får ikke tak i han karen her jeg, nummeret du oppga var midlertidig stengt :( Noen som kan hjelpe meg med å få tak i ham eller? For jeg bestilte i januar ei DTM potte til vectraen min som jeg også forhåndsbetalte, og han sa han skulle få den i begynnelsen av februar, men har ikke hørt noe fra ham siden 6. februar (da hadde han ikke fått potten)... Så nå som siden fortsatt er nede får jeg ikke tak i ham. Hjelp :op ? Hei Siå er oppe den... Thomas jobber oppe i nord akkuratt nå.. så er vel ikke alltid like lett å få tak i... Men kjenner han ganske godt så bare prøv å ring å ordner det seg=) viss ikke ska eg nevna det får an neste gang eg snakker me an =) Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ja har fått kontakt med han, skulle vist sende potta i dag sa han nettopp. Gleder meg til å få den nå :Djerkoff Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg