MSpeed Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 gjorde ikke så veldig mye på denne her fordi det er en Lancia Delta;) lagde bilen slik jeg syntes den burde ha vært.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Så litt småfake ut.. Men ellers en jævla bra mod, fronten fra den orange mantan? Mvh MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by MeSs Så litt småfake ut.. Men ellers en jævla bra mod, fronten fra den orange mantan? Mvh MeSs Tenkte akkurat å si det samme om fronten. Hilmersson mantaen. Kul mod, syns den ble rå.!! Trenger vel ikke å gjøre noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Pen modd mspeed.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 kult! digger den! ;) jeg liker meningen din om hvirdan den burde se ut! :cocain: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 fjern opel merket i grillen, men fet modd Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 nice mod! men ble vel litt feil med opel merke i grillen? :P Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 kiddie kule felger! :P Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 øy MSpeed!! ikke voldta en sånn en !! hf er hellige biler! på en annen side....pen modd.... :D:D:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centronic Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Hellig bil ja, du er flink på å modde. Det skal du ha for. Men... som man sier "if it aint broke, dont fix it" Er nå min mening. Smaken er som baken, delt på to... Lykke til videre med modding! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 MSpeed: det dekket har jeg sett før...... bilen til glac ??? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 har visst en veldig mørk skjerm jeg..ser ikke no opelmerke i grillen jeg.. holdt jo modden veldig simpel da..pga av det er en lancia delta.. nedi: ja det er samme dek..fikk orginalen av christer;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by MSpeed har visst en veldig mørk skjerm jeg..ser ikke no opelmerke i grillen jeg.. Sitter man på møkkapc, så gjør man det:P du har en altfor liten skjerm:D Vet ikke helt hva jeg skal si om modden jeg.. helt grei.. ikke no eksepsjonell, men heller ikke dårlig.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard_87 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 dekket er fra den nye modden til zein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 nei virkelig? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg