Richard_87 Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 virkelig :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 lol meningen at jeg sa det var at det har blitt sagt lengre opp her i tråden :rolleyes: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 PENT mspeed mEGet pent ;) nice and subtle hehe Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Den fronten har jeg sett, se her: og en ting, Opel og Lancia er forskjelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Den fronten har jeg sett, se her:og en ting, Opel og Lancia er forskjelige har da aldri sagt at jeg har brushet fronten.. og det er flere folk som har nevnt den mantaen.. nææ..sier du virkelig at Opel og Lancia er to forksjellige bilmerker.. det visste jeg ikke doh Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hva? Opel og Lancia forskjellige merker? neinei..Begge bilene er jo svenske? eies av DBS? :rolleyes: X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 lancia eies av fiat! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Like før jeg blir gal her.. IRONIIII!!! X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Hehe,viste jo det da,måtte bare rette en feil,det er en skam å si at lancia er eis av dbs uansett om det er ironi eller ikke! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hm.. det er vel en skam at et firma går så dårlig at det ikke klarer å være selvstendige i det hele tatt.. menmen.. tror kanskje man/vi skal slutte å være OT og heller bry seg om den nydelige Integralen til fetteren min:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 hm.. det er vel en skam at et firma går så dårlig at det ikke klarer å være selvstendige i det hele tatt.. menmen.. tror kanskje man/vi skal slutte å være OT og heller bry seg om den nydelige Integralen til fetteren min:P En skam i det hele tatt å være eid av fiat spørru meg men.. Men ja.. slutt på Ot MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Nåja... nå har vel Fiat vært en av lederne gjennom bilens historie.. FIAT konsernet er jo 106 år gammelt.. i tillegg , hadde det ikke vært for FIAT, så kunne jo Ferrari vært konk idag..selv om fiat ikke eier mer av det lengre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 gralen ble grisestygg.. æsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 modden var fet!! men hva skjedde med døra?? Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Døren er der, men dørhåndtaket er borte.. M har lagt til litt fler refleksjoner, så det er ikke så lett å se dørsprekken.. men den er der;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg