Gå til innhold

Deler til Mazda 626 2,2I 89- GD 5-D

Ranger emnet

tswracing

Anbefalte innlegg

x I hovedsak så ere motor og gear ( ca 200" km) med ledningsnett og alt selges 3.500.-

x Komplett interiør,strøkent blått GLX interiør selges (kombi)

midt-armlene,dør-trekk med knapper til el.vinduer osv,mot tillegg kan også el.vinduer selges...passer til alle GD-modeller,har skrudd en del på dissa bilene så er behjelpelig med sp.m også videre da jeg har hatt noen sånne....Interiør selges 2.500.-

Uansett ring for info.... 915 77552 Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bak-setet ifra en kombi har mye større og justerbare nakkestøtter i ryggene,dette gjelder bare GLX modeller,så dessverre! Baksetene mine er ifra en 5-dørs kombi,så de passer,men er feil farge i forhold til din.... er mørke-blått int. i denne bilen,men er 89 mod,og alt av glx-interiør er bedre å sitte i før pluss modellene kom,disse har hardere seter enn de gamle... Har en meget spesiell 1988 mod Mazda 626 2.0 I 16V 4WS,også kombi,dette var topp-modellen dette året,og er verdens første serie-produserte bil med elektonisk 4 hjuls-styring. Spesielt,takserte denne bilen til over 80 tusen hos forsikringen nå... har pusset den opp helt ifra bunnen,og satt på ordentlig s.sett og hel-lakkert den,strøken bil!!! I disse,4 stk solgt nye i norge i kombi utgave,de har et enda mer spesielt interiør,med enda større side-støtter i både ryggen og i sitte-puta....meget gode seter... Det er det aller beste interiøret av alle til denne typen som er levert originalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er orginal LX min også, men holder på å bygge om til GLX pluss interiør, mangler bare baksete og armlene over handbrekket og elektriske speil så er eg ferdig (interiør messigt)

det eg holder på å montere er av farge grått så er nok feil farge ja :(

holder selv på å helresturere min :) blir ferdig lakkert om en måned eller noe satser eg på.. kommer helt ann på når eg får tak i eit sveiseaperat :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider