borabora Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Terminator 2 - Judgement Day (Ultimate Edition) Noen som har denne filmen. Hvordan skal jeg få sett den siste extended versjonen? Har hørt jeg skal slå inn en kode men vet ikke hva den er og hvor jeg skal slå den inn hen. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by borabora Terminator 2 - Judgement Day (Ultimate Edition) Noen som har denne filmen. Hvordan skal jeg få sett den siste extended versjonen? Har hørt jeg skal slå inn en kode men vet ikke hva den er og hvor jeg skal slå den inn hen. Kode? Har filmen og har sett igjennom det meste... skjønner ikke helt hva du mener med den siste extended versjonen... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Er 3 versjoner på filmen... Vanlig, lang og lengre... :) Den siste forlenga versjonen får du ikke sett helt uten videre... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Koden er datoen for dommedag.Husker ikke nøyaktigt da det er en stund siden jeg så filmen. Husk å skrive datoen i us stil da: måned/dag/år Hmmm, kanskje jeg skal sette på filmen!!! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råtassen 500 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Terminator 3 kommer snart på kinon i norge Siter -volvo 245 dl -suzuki rm 125 -nissan cherry 1,5 gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Snart til norge??? Må vel slippes i usa først, sånn cirka 2 juli-2003.Så tar det rundt 6/12 mnd før den kommer hit! http://www.terminator3.com/ Edit: dato for release Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by Viking Koden er datoen for dommedag.Husker ikke nøyaktigt da det er en stund siden jeg så filmen. Husk å skrive datoen i us stil da: måned/dag/år Hmmm, kanskje jeg skal sette på filmen!!! Åh faen, husker jeg drev med noe når jeg fikk filmen men fikk det ikke til. Er koden da 092897? i extended menyen? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Sarah Connor sier datoen når de er i ørkenen og henter våpen.Tror også det nevnes i begynnelsen av filmen når doktoren er på besøk hos henne i fengselet/instutisjonen. P.S: Legg merke til når hun løper gjennom gangene etter å ha rømt, det høres ut som hun springer med sko men hun er barbeint! :-)) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 De hadde en nedtelling på nettet til datoen da SkyNet skulle ta over. http://www.sfgoth.com/term/ Skynet went on-line on Monday, August 4th, 1997 and becomes self aware at 2:14 a.m. August 29th, 1997 .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg