kleiven Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hei. Lurer på om en E-30 325i med kvass kam,chip,effektanlegg, senket 60mm å sperre er en bil man kan driffte med? Vet ikke hvor mye hk d er i den jeg,men kanskje rundt 200.. ? eller hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Det går jo an å drifte med det!!! man trenger ikke å ha 350+ hk for å drifte.... det er bare at man må satse mer og sladde mer på farta.... men det er jo viktig at bilen er stiv!!! Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by kleiven Hei. Lurer på om en E-30 325i med kvass kam,chip,effektanlegg, senket 60mm å sperre er en bil man kan driffte med? Vet ikke hvor mye hk d er i den jeg,men kanskje rundt 200.. ? eller hva tror dere? Det går FIIINT:D bare å ha litt gode dempere, så blir det bra! BMW har jo god ballanse, og er lett å kjøre, så du burde absolutt kunne få noen fine drifter med den! Er 170 hk original. Og allerede da er den ganske sladdevillig. Men jeg anbefaler ikke grisebreie dekk. Holder du deg på ca 195 - 205, og litt lette felger (heller 15" en 18")tror jeg det blir ganslke riktig. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg