Gå til innhold

Omega a 91mod selges.

Ranger emnet

TMB

Anbefalte innlegg

Renga litt på det, og fant ut at den blir dyr å ha. Årsavgiften, EU kontrollen osv. Så hvis noen trenger deler, evt å kjøpe hele bilen så send meg en mail.

Bilen er Omega stv 91modell. Rusten som faen, men motoren er grei. 2,0l OHC. 5trinn grikasse. Ulyd i bakakselen (hullageret), slitte dempere, fjærer, 15" Alu fleger med ny gummi (195). div stålfelger. det er nytt eksosanlegg fra kataluysatoren og bakover. Pen invendig, gode seter, ikke sitti i hjel. Takluke, nye gass fjører på bakluka. Sentral lås, alarm

Må evt skrotes innen 1. mars. Så jeg vil beholde alt av deler. (bremsene skal jeg ha selv hvis den går på skroten).. Skal ta å sende den på kontroll nå snart, får se om den har mulighet å gå igjennom. Skal godkjennes innen Juni/juli, så det finnes håp for den som trenger en god bruksbil. I daglig drift.

For god til å ende livet på jorde...

Mangler ved forje EU kontroll.

Bensinlekarsje, (er blitt fikset, ny tank)

Håndbrekk. (alltid et problem)

Rust. (har bitt rustsveisa for 5000kr for forje kontroll)

Noen interisert?

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 for hele bilen? vurderes.... hadde fått bud på 6000for et halvt år siden, men kunne ikke selga da pga at hu mor ikke hadde noen annen bil å kjøre med.

Gi bud. Hvis den kommer igjennom EU uten større jobb har den jo en bruksverdi på minst 5000.

Bra motor da. Kan jo selge den med fult ledningsnett og alt, girkasse, mellomaksel osv

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider