Gå til innhold

Volvo 245GLT vurderes solgt hel eller i deler

Ranger emnet

muaz

Anbefalte innlegg

Faen at jeg ikke har mer plass og/eller cash.......har planer om en bruksbil når jeg får lappen......245 fra -80 med b230e med div trim(ikke snurre), sperre, OD, å litt mer snacks....har en 245 "80 for hånda nå....GLT'n ville vært den perfekte donorbil....huff:(

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Faen at jeg ikke har mer plass og/eller cash.......har planer om en bruksbil når jeg får lappen......245 fra -80 med b230e med div trim(ikke snurre), sperre, OD, å litt mer snacks....har en 245 "80 for hånda nå....GLT'n ville vært den perfekte donorbil....huff:(

Ja,det er nesten trist og hugge denne,men har litt for mange biler for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by muaz

Det står GI BUD!!!!!

Er da vel ikke så vanskelig det??

Skamm bud og useriøse bud kan dere selvfølgelig spare meg for.

Et bud som andre mener er realistisk kan du mene er skam bud....U C?;)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror ikke det er noen dårlig handel med tanke på utstyret.

Er bare så synn at jeg ikke har tid til å fikse den. Holder på med en 142 turboprosjekt og en 69mod amazon som skal gå før sommeren. Har egentlig ikke tid til å hugge den heller,men fikk så mange mail og PM på deleforespørsler at jeg ser det som utvei nr 2...

Er jo trist da,men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider