Gå til innhold

Billige brukte deler til volvo

Ranger emnet

Ticket2Fly

Anbefalte innlegg

Originally posted by DaButcher

hva med b21et motor i 360 da? går vel unna da?

Hei

Du veit det sikkert, men da må motorfestet på høyreside bygges om. På 360 sitter det oppå rammevangen, akkurat på samme sted som surrbo'n. Så en som bygde om motorfeste og festa det under rammevangen. Da gikk det!! Vurderte å gjøre det på min, men det er ikke akkurat lett å få en 360 til å henge på veien!

Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trond.S

Hei

Du veit det sikkert, men da må motorfestet på høyreside bygges om. På 360 sitter det oppå rammevangen, akkurat på samme sted som surrbo'n. Så en som bygde om motorfeste og festa det under rammevangen. Da gikk det!! Vurderte å gjøre det på min, men det er ikke akkurat lett å få en 360 til å henge på veien!

Trond

Noen har fått 360'n til å henge på veien...

Sjekk her...

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Noen har fått 360'n til å henge på veien...

Sjekk her...

Hei

Hehe.. Joa, ser ut som den gjør det den der. Men det er liksom ikke det samme som å kjøpe et sett med Bilstein dempere og senkefjærer rett fra hylla og sette det på ;)

Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trond.S

Hei

Hehe.. Joa, ser ut som den gjør det den der. Men det er liksom ikke det samme som å kjøpe et sett med Bilstein dempere og senkefjærer rett fra hylla og sette det på ;)

Trond

De hadde nå ikke gjort så veldig mye mer enn det (proffe)bilcross folk pleier å gjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ticket2Fly

Øhh... Robert og Skrotnisse har null peiling på volvo så hva en 398 eller 530 topp er for no vet ikke jeg!??!

Bilen min er en 360 fra 84/85 m b200k motor.

Bor i Skien/Telemark men det går jo fint og sende toppen hit :)

Vel, en 398\530 topp er bare helt vanlige volvotopper.. Tror ikke det er noe særlig forskjell på dem egentlig.. Men hvis du er interessert i en 530 topp, så er det bare å PM meg..

B200? Hmm.. Passer den da mon tro? Får spørre suggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Suggen kan du hjelpe oss litt her !!?? *BER PENT* ;)

Er int. i en topp som passer rett på motoren min, orker ikke/har ikke tid til å bygge om/modifisere nå.

Forresten noen som vet hva en toppakning + noen ventiler til denne motoren koster ??

Må bare få fart i den bilen igjen...er bare sååå morro å ligge bræææit m 360`n :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider