kroffer Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ohoy! Viftemotoren til varmeaparatet mitt har takka for seg. Hvor er det rimeligst å få tak i en ny, Mekonomen eller bør jeg dra til bmw-forhandler? Evnt noen som vet om en smart plass på nettet? nr 2, er det mye pes å bytt denne? Skal montere short-shift iløpet av noen dager så må skru litt uansett.. -kroff Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 DUDE! koster 1400 kr på gsbildeler.no ;/ Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Koster vel nærmere 1800 når moms og frakt er lagt til, veldig enkel å skifte, sitter bake ett deksel som er festet med to skruer i torpedoveggen. Selve motoren med skovler er festet med ett klips. Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Om du tåler en pent brukt en så kan du få en av meg for 500.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ja det gjør jeg! Mail eller PM? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Skulle bare legge inn noen gode ord om Kris og takke for en supereffektiv handel! Ut å skru nå! Håper dette får ting til å fungere igjen :) Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg