Einar Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Noen som har bra is-topp liggende, bra styringer og rett, skal jeg skifte topp-pakning på NE motoren så vil jeg ha bedre topp, er forøvrig med 205-blokk orginalt. Har forøvrig komplett motorstyring liggende med leedningsmatte kappet ved torpedo til gasser med stor hjernen, funker. er det samme utveksling på is-kasse som vanlig 5-trinns? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Har et topplokk til Sierra is liggende i kjelleren, men det er helt bart da(altså uten noen deler på, kun en slitt kamaksel). Trenger du no mer av motordeler så tror jeg at jeg skal ha en god del liggende i kjelleren. Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er vel ett godt stykke unna du, sitter i Oslo/Telemark jeg. Åssen stand er stryringene, og uten ventiler? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vecon Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hei , har akkurat plukket fra hverandre I S motoren , skal selge s i deler , toppen hadde 1 brennt ventil , men skal ta den med på skolen og over hale den , slippe ned ventiler og sånt , interessert ? . Holder til i skien ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 er det samme utveksling på is-kasse som vanlig 5-trinns? [/b] IS gir kassa er litt anderledes utveksling... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 is kassa er helt lik.. alle 5 trinns i scorpio og sierra er like (ohc) bortsett fra at det er annerledes speedometer på scorpio. (elektronisk opplegg). så noen annen utveksling er det ikke... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hei , har akkurat plukket fra hverandre I S motoren , skal selge s i deler , toppen hadde 1 brennt ventil , men skal ta den med på skolen og over hale den , slippe ned ventiler og sånt , interessert ? . Holder til i skien ! :D Spørs på prisen det, går du på klosterskogen eller, men er ikke interessert i en med slitte styringer eller veldig brent, mye skal du ha for komplett injection, med ledningsnett? Er snakk om og bygge om å putte i Granada, har lyst på IS-turbo maskin serru. Noen som veit om det er forskjell på inmaten i 205-gasser og sprut. I Burtonkatalogen står det at injection har råere råder, stemplene veit jeg er bedre, men burton sier og at du finner kun 205-blokk blant injection og RWD-cossie. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vecon Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 Spørs på prisen det, går du på klosterskogen eller, men er ikke interessert i en med slitte styringer eller veldig brent, mye skal du ha for komplett injection, med ledningsnett?Er snakk om og bygge om å putte i Granada, har lyst på IS-turbo maskin serru. Noen som veit om det er forskjell på inmaten i 205-gasser og sprut. I Burtonkatalogen står det at injection har råere råder, stemplene veit jeg er bedre, men burton sier og at du finner kun 205-blokk blant injection og RWD-cossie. En tusen lapp kanskje , ventilene var greie allikevel , så bøyde ut , men kammen er slitt , cosworth i s og 2 liter har samme blokk , i s har sterkere råder og stempler , eller så er alt likt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 is kassa er helt lik.. alle 5 trinns i scorpio og sierra er like (ohc) bortsett fra at det er annerledes speedometer på scorpio. (elektronisk opplegg). så noen annen utveksling er det ikke... Hva med DOHC girkassa a?.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 do hc er annerledes.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 En tusen lapp kanskje , ventilene var greie allikevel , så bøyde ut , men kammen er slitt , cosworth i s og 2 liter har samme blokk , i s har sterkere råder og stempler , eller så er alt likt Litt gamler så har du 2.0-blokka og, tynnere sylindervegger og sånt Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lothar Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Du kan få en topp fra en 2.0i ohc motor av meg. Jeg bor i kristiansand. Kamen er ubrukelig, men du kan få den hvis du vil ha den. Siter [X]1985 Audi 80/90 typ 81 (solgt) [X]1989 VW Corrado G60 (solgt) *1990 Ford Sierra 2.0i cl [X]1986 Ford Sierra 2.0L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.