Gå til innhold

Kommenter anlegget

Ranger emnet

afen

Anbefalte innlegg

Nevner nok engang det som sfh var inne på (og som jeg nevnte lenger oppe i tråden); har en ikke nok strøm hjelper det ikke om en har 5 TRU SH-1 med hvert sit psycho element på. De vil ikke få nok strøm! En må begynne i rett ende! Her vil jeg henvende meg direkte til trådstarter og be han vurdere følgende:

1: Identifisere strømressursene, hva har du til rådighet og er du villig til å investere i f eks et oddyssey SP1700 og en 150A dynamo for å få nok guffe.

2. Spillern er ganske viktig. Shit in = shit out, men her berger du bedre enn de fleste da ;)

3. Velg to gode strømsterke forsterkere, en firekanaler til komponentset og midbass og en monoblokk/tokanaler til subbene alt etter ohmkonfig på disse.

4. Du trenger sikring på batteriet lik summen av ampere på sterkerne samt en powerplant med sikringer i henhold til individuell sikringsstørrelse på ampene.

5. Demp bilen! Kan ikke understreke nok hvor viktig dette er for et godt resultat.

6. Velg oppsett utfra de du syns virker mest fornuftige obkjektive og som snakker av mest erfaring i sine innlegg her. Your call.

Til slutt vil jeg bare nevne at man i stua normalt sitter ca 3 - 5 m fra høyttalerne, og om en sitter midt på gulvet eller innmed veggen hører man like godt. I bilen sitter man i baksetet max 1.5 m fra sakene.

Om ting er gjort skikkelig og riktig er det ikke noe problem å høre musikk fra baksetet.

Du har nå en valgets hvaljakt foran deg. God harpunering :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic