Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 noen som vet om? :confused: KJøpe ny til 1500 vil eg ikkje!!,,bli litt masse fø en gummiting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Du er ikke alene!! Har lett på alle skroter i nærheten jeg.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 eg holder på å lete på vestlandet :p hehe,,,trudde ik da skulle vere så vanskli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 for snaue 2 timer siden satte jeg på min laguna leppe på primera`n...! må si det gjorde seg en del, mangler nå bare senkesettet, så blir det fort litt tøffere...! skaffa min på bilia av en bekjent... den er brukt, men er i meget god stand...! betalte 200 kr for den.... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg har bedt en kamerat gi beskjed hvis et Renault verksted får inn en skadet Laguna.. For mye med 1500,- for den plastikktappen;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by R_Style for snaue 2 timer siden satte jeg på min laguna leppe på primera`n...! må si det gjorde seg en del, mangler nå bare senkesettet, så blir det fort litt tøffere...! skaffa min på bilia av en bekjent... den er brukt, men er i meget god stand...! betalte 200 kr for den.... hmm,,billig!,,har dem fleire "brukte" ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 jeg nevnte det såvidt for han på bilia, at hvis han fant/kom over flere slike "lepper" så skulle jeg ha dem, slik at dere som var intr kunne få kjøpe dem billig av meg, og det sa han at var greit, så han skulle gi beskjed hvis han fant noen flere... så skal mase litt på`n, så får vi se:D er ikke snakk om rare summen det blir for den leppa ihvertfall, hvis han kommer over noen som er pene og i grei stand...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by R_Style jeg nevnte det såvidt for han på bilia, at hvis han fant/kom over flere slike "lepper" så skulle jeg ha dem, slik at dere som var intr kunne få kjøpe dem billig av meg, og det sa han at var greit, så han skulle gi beskjed hvis han fant noen flere... så skal mase litt på`n, så får vi se:D er ikke snakk om rare summen det blir for den leppa ihvertfall, hvis han kommer over noen som er pene og i grei stand...! okai,,,:D *stille meg i kø* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 kan ikke love noe, men får jeg tak i noen lagunalepper, så skal jeg legge opp en ny "tråd" på forumet, så dere som er intr kan få kjøpe... gir fra meg lyd angående dette litt etterhvert... regner ikke med at han får tak i noen brukte med det aller første, men som sagt, skal mase litt på`n...!:op Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Synd de ikke leverer leppa på http://www.veng.no, hvor prisene er noe lavere enn ellers. Jaja...;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Hm, tror nesten jeg må begynne å finne en annen slags leppe å lete etter, alle vil jo ha Laguna-leppe. :rolleyes: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by awt Hm, tror nesten jeg må begynne å finne en annen slags leppe å lete etter, alle vil jo ha Laguna-leppe. :rolleyes: vedder på eg er den eneste fra sogn og fjordane vertfall:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 "ok" ;b hehe... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Dere kan jo få tak i en ny orginalfront.. den sorte delen på fronten kan brukes til leppe.. kutt av kun den sorte.. og den vil passe rett på under der..(vistnok) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by partypulp Dere kan jo få tak i en ny orginalfront.. den sorte delen på fronten kan brukes til leppe.. kutt av kun den sorte.. og den vil passe rett på under der..(vistnok) orginal Renault Laguna front el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg