partypulp Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 nei primera front Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
booby25 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 jeg har leppe fra pasat ...heheeh ...det er bare ca 8 cm fra bakken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by booby25 jeg har leppe fra pasat ...heheeh ...det er bare ca 8 cm fra bakken... har du bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Tenkte jeg skulle gå igang å lakke lagunaleppa mi nå en av dagene jeg.. bare litt usikker åssen det blir med lakk på den.. grunnet steinsprut osv. Den er også litt ripete og stygg nå så får håpe det blir bra til slutt :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ellers så skaffer veng den.. Da koster den 750kr ca Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 ENDLIG HAR JEG SKAFFET MEG. JIPPI!!! hehe.. Og den kostet ikke en dritt.. Fikk den av en kompis som jobber på en renault forhandler. Det er digg. Pluss at det er den med luftehullene i.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Kuli ENDLIG HAR JEG SKAFFET MEG. JIPPI!!! hehe.. Og den kostet ikke en dritt.. Fikk den av en kompis som jobber på en renault forhandler. Det er digg. Pluss at det er den med luftehullene i.. heldigris...fleire der den kom fra??:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Tror ikke det. Men har tittet litt rundt, tror nyere fokus har ei slik leppe, kanskje de er lettere å få tak i Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg fikk også tak i den med "luftehull" på hver side... penest den synes jeg...!:cool: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Nå har eg sendt mail til x antall Renault forhandlere,,,*håpe*, Rart om dem ikkje har noke sånt liggende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 jeg vil oxo har laguna leppe send meg pm om du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 vedder på eg er den eneste fra sogn og fjordane vertfall:p du er nok ikke den eneste :) dessuten koster den ikke 1500kr ny.. 650+mva fikk jeg tilbud om Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg