Gå til innhold

Senking

Ranger emnet


Bjelli

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurte på hvilken senking som andbefales?

 

har dere bilder av deres corradoer med senking så setter jeg stor pris på det:D:D

 

-bjelland

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge inn bilde av noen av de jeg har hett så du kan se da..

Denne er senket 40/40

corrado1.jpg

 

Så har vi denne som er senket 60/80 (ja, 60 fremme og 80 bak)

corrado2.jpg

 

Så har vi denne med justerbart - senket ca 10 cm. 9x17 alu

corrado3.jpg

 

Og den jeg har nå - også med justerbart, men kan ikke skrues så langt ned pga 9,5x18 alu Tipper ca 8cm

 

VR630005aa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke problemer med så breie dekk på justerbart Olav! 16x7,5 med et 30 og 205/40 dekk går akkurat bak på min..Eg har H&R coilovers

 

Greit du kan gå ned i inpress, men det er maks 7,5 per hjul vist du skal få det godkjent..

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 60mm senk på min, og jeg synes det er akkuratt passe.

Kjører med 15" alu nå og dem ligger slik jeg vil ha det i hjulbuene.

Har du penger til justerbart så gå for all del for det, uansett hvor mye og lite du vil senke så er jo det utrolig praktisk, samme hvor mye du vrenger å vrir på det ;)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

har du ikke problemer med så breie dekk på justerbart Olav! 16x7,5 med et 30 og 205/40 dekk går akkurat bak på min..Eg har H&R coilovers

 

Greit du kan gå ned i inpress, men det er maks 7,5 per hjul vist du skal få det godkjent..

 

Jeg har ikke problemer med de brede hjula sammen med justerbart. Jeg kjører KW-variant 2, og både felger og senkesett er godkjent hos biltilsynet. Men det hadde jo ikke gått om den ikke var breddet da.. Spacerene er riktignok ikke godkjent da..

 

På den gule hadde jeg H&R coilovers sammen med 9x17. Hadde heller ikke der problemer. Hjulbuene var valset - men ikke mer enn at den kanten under var bøyd opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RSG60

Olav: Subbet ikke 9" felgene veldig bak, eller hadde du inpress på 15 eller lignende, og hvordan fikk du så godkjent et inpress på mer en tilsammen 15mm mindre en originalt?

 

Jeg godkjente aldri felgene på den gule corradoen. De var et25, men så hadde jeg 15mm spacere - så det ble jo et10 da..

Det subbet litt i forkat av hjulbuen, men det var veldig lite. Ikke så mye at det ble merker på dekket eller lakken..

Går jo an å oppsøke importør å få et skriv fra dem om at man det er greit å på den bilen forandre inpresset ytterligere i forhold til de 15mm norsk lov sier. Har man dette skrivet, så godkjenner biltilsynet likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår