Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Camry'n ble kjøpt i Moss vinteren 2003. Takker Kamro.. Håper den blir som ønsket etter hvert ja.. i morgen starter jeg vel muligens på bilen igjen siden jeg er tilbake på skolen nå.

Har også en liten ting på siden å gjøre..

To dager før jeg sku dra hjem til ferien skulle jeg og han jeg kjøpte bilen av bort til Risør på en butikk han jobba på og legge om no dekk gratis.

JADDA var nok liten lekkasje i radiatoren.. og vi trudde temp måleren var litt fukka siden den hadde oppført seg rart litt tidligere (noe den tydligvis ikke gjorde), så JAU klarte å varmskjære motoren! HEPP HEPP.

Og kan visst ikke bare bytte topppakkning, må visst slipe toppen og, noe som er dyrere enn annen b21.

Endte med at jeg var griseheldig for da fikk jeg en b21 som tilfeldigvis lå og slang rundt hjemme hos han jeg kjøpte volvon av. Og den har gått halvparten så langt.. 150k hehe. Blir vel bytte i løpet av neste uke og da skal de NYE skilta for fanmeg endelig stå på den (Siden skiltene som var levert hadde blitt makulert.. )

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man jobber jo tregt, men blir vel bedre når snøen kommer og husjer oss inn. Har da bare begynnt å demontere litt for å bytte skjermer. Selvom man tar det rolig tar det faens så lang tid å fjerne visse ting da de er skrudd til fra de utroligste vinkler. Helt klart lagd for små skrinne japanere...

verkste.jpg

Så haru et bilde her din feite jævel :kiss

verkste1.jpg

Der hørern hjemme, på bukker hehe. Også avbildet er det viktigste og mest brukte verktøyet, kaffekoppen!

"litt Avsporing" men, hvor har eieren av den corsa`n kjøpt front lampene sine?(Me Want) :P

96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd

X 94 Crazy Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja så var man igang igjen etter langhvile....

Dette er det jeg stuker med for tiden.

Ikke akkurat morro med kukende mig apparat som man kan legge larver med en gang i året.. så er nødt til å punkte, noe som fører til at jeg må ofre en fin overflate, siden plata er så tynn at da brenner jeg tvers igjennom med minste innstillingene.

(mob bilder)

panigjen3.jpg

panigjen6.jpg

panigjen2.jpg

panigjen7.jpg

panigjen8.jpg

Og spar deg for den homo kommentaren, vi vet begge hvem som har tafsekamerat sovende ved siden av seg hver bidige kveldkiddie hehe

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rattet ditt er jeg hypp på .så godt ut:)og spacerne er det slike variabel universiale som passer nesten på alt??hvor har du kjøpt de?pris?ratt?pris?

Alt står tidligere i tråden.

Som sagt rattet kostet meg 1900kr + bosset som kostet 450-500kr.

Hva menes med variable spacere? Har ikke jeg hørt om.

Men er iallefall adapter typen spacere hvor Felgen går på spacere'ns egne bolter.

De er av typen H&R som har en nypris på jeg vil tippe en 1500 for sett på fire.

Jeg fikk mine brukt (prøvemontert) til den nette sum av 1000kr.

[edit]: Skjønner hva du mener med variable.. men mine er 5x100 både høla og boltene så jeg har fortsatt samme boltsirkel. Men kan jo bare gå fra en boltsirkel til en annen. Umulig å få tre eller flere boltsirkler på en spacer....

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...