Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

Blir fett dette! Følger med her, har jo camry sjøl så... :p

En ting; noe er galt med starteren min tror jeg. Noen ganger når jeg skal starte bilen så kommer det bare et himla hyl. Høres ut som starteren går rundt uten å dra med seg motoren eller noe... Har noen noe tips til hva det kan være?

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Starteren går ikke skikkelig i inngrep. Skjer med min også dersom jeg vrir om nøkkelen for kjapt etter forrige startforsøk (en og annen skjelden gang starter den ikke på første forsøk)

Akkurat sånn er min også... Er det mulig å fikse dette uten at det blir dyrt? Noen som vet hvordan? :afro

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er min også... Er det mulig å fikse dette uten at det blir dyrt? Noen som vet hvordan? :afro

Blir mye offtopic det her, men du kan prøve å ta ut starteren og smøre den delen som skal gå i inngrep. Er på en måte to tannhjul som skal treffe hverandre, og i ditt(og mitt) tilfelle, så treffer toppene på tannhjulene hverandre og det skraper. (regner med det er det som er hos deg også). Jeg har heller ikke giddet å gjort noe med det, men har hentet meg en ny starter på huggern. Dersom du opplever skraping og du ikke får den til å ta tak, så sett bare bilen i gir og rugg litt på den slik at tannhjulene tar tak ;) Min har vistnok vært slik i MANGE år, så satser på den duger en stund til;)

Camryfellow: Du skal ikke lakke fangeren når du først har den av?

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å beholde fangere og lister slik de er.. gå litt over med svart vinyl igjen, men ellers ikke mer. Har imidlertid bestemt meg for farge nå. Kan være sjakktrekk av meg å si så tidlig men er ganske sikker på at det blir en mørk lilla metallic farge. Leiter litt etter biler som leveres med dette nå.

Slik som dette:

lambopurple.jpg

Kanskje tilogmed litt mørkere

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: (hadde en sånn bil før)

* Seter fra Camry GLi (mye bedre)

* Ratt og girspakkule fra Camry GLi (3-eiket skinnratt, skinngirkule, har ikke sansen for slike "sportsbilratt" i en sånn bil)

* Fangere fra Camry GLi (lakkerte, litt annerledes i fasong enn de ikke-lakkerte)

* Spoiler foran fra Camry GLi

Når det gjelder oktanvelgerknappen hadde min 90-modell også den. "Super" er 95 mens "normal" er 91/92. 98 har ingen effekt på denne bilen.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha nye speil om lita stund tenker jeg.

Skal også fjerne sorte lakken som har begynt å flasse av ved hjørnevinduene, få frem chromen istede.

prøvd å lakkere lykter nå og, mulig en litt for lys rødfarge, vet ikke hva dere syns? Dårlig bilde da.

Er jeg også heldig blir det kanskje en 240 på meg i vinters også.

lkter1.jpg

lkter.jpg

lkter2.jpg

lkter3.jpg

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider