Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

Halla tjumballen!

Nei blir jo ikke hel delebil nei.. Sikler så fært etter den seksern på den bl.a. men men.

Saken er at jeg fant en sølv (som min) GLi med blått interiør og 2.5 seksern på høggeren ved kristiansand.

Men grunnet liten tid her igjen før jeg skal hjem og litt finans problemer har jeg ikke fått reist nok penger til å ta alt.

Jeg har sålangt fått med meg:

-Forskjermene

-Plastleppa

-Tenningslåsen (da min var gåen)

-Interiøret, midtkonsollen

Skal antakelig i morgen ned igjen og få med meg dører, og bagasjelåsen, da disse har elektriske vindushevere og sentrallås.

Hadde jeg hatt litt mer tid og penger skulle jeg ha fått hivi med motoren. Sitter automat kasse på den men fem trinns'n min skal gå over, en bolt fra eller til.

Div bilder

to lommet midtkonsoll

stan9.jpg

stan.jpg

stan4.jpg

stan2.jpg

Setene er litt mer shinet opp enn på bildene.

Måtte bytte om beltelåsene på framsetene da de var smalere på gli stolene.

stan1.jpg

stan5.jpg

stan8.jpg

stan6.jpg

stan7.jpg

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 7 months later...

Begynner å bi en fin bil du får deg, men hva med å montere 4WD i samme slengen?:) Har en 89 GLI 4WD me 3SFI motor eller noe sånt (2000 16V)... Denne går meget billig etter min lillbror krasjet høyre side... Kan iallefall være grei delebil. Drivverk er i topp stand, med elektriske sperrer og greier... Rop ut viss du er intresert da. Bilen er fult kjørbnar, og i daglig drft.... Masse utstyr også:)

-94 MB C180

-86 MB 190 2,3-16V

-81 Opel Ascona B

Lenke til kommentar
Del på andre sider