Gå til innhold

camryfellow: Camry 89' 2.0 xli - "Purple Kan-muri"

Ranger emnet

Camryfellow

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Camryfellow

Tja, felgen er 7,5 toms, og dekk 195, så bredt er det nok ikke.

Men gidder ikke gå opp til 205 ell 215 slik at det blir som å kjøre på en skinnegang...

Hm, synes da det så ut som om de var breie nok. Helt greit liksom. Liker strekte dekksider iallfall ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Erik Braseth

Bare lurer litt jeg.. Måtte man krysse av og betale ekstra for lakkerte fangere? Min '87 xl har dette, men mange andre har ikke. Det ser jo unektelig bedre ut enn svarte, slik du har :D

Det vet jeg ikke altså. Trudde detta kom først på 90 mod'ene jeg.. Hmm sikkert som du sier....

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har skjønt det så har alle GLi versjonene (slik som min) lakkede fangere, mens ingen XLi utgaver har det... Dersom det er en XLi med lakkede fangere så kanskje det er fikset på i ettertid?

Mulig jeg er på jordet, men er slik jeg har blitt fortalt det vertfall ;)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... lakken så litt sliten ut ja... kansje prøve å freshe den opp litt og etterpå lakkere fangerene ?

men kan bli bra dette :) vurderte faktiskt litt en slik en før eg kjøpte mazdaen... men var ikke så mye styling til den så eg ga opp det prosjektet :)

men, har vel ikke vurdert å sote baklysa da ? (ikke med sotefilm eller strømpeboksa til mora di)

husker ikke helt om listene er klipsa på eller ikke, sikreste er jo bare til å ta av dørtrekket å sjekke før du river dem av og sitter igjen med mange hull i døra di ;)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel vanskelig for meg å lakkere plastfangerene og ende med et godt resultat.

Mulig litt lett soting kommer. Ganske mørke glass, så vil ikke ta i for mye dersom det skulle bli bestemt..

Vagen: Veldig fornøyd, takker masse!

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God del grommere lyd, og kjenner at responsen er mye bedre. Bilen føles litt "freshere"...

Har nå også gjemt bort motorvarmekontakten. Sliter nå litt med å fjerne hengefeste.

Fått av de to bakre boltene:

hengefeste.jpg

Får ikke av denne (Er en mutter på oversiden som er skjevt i forhold, og en stor som videre er festet i en slags boks):

hengefeste1.jpg

Blir vel til at jeg kutter den av bare.... Om ingen vet noe?

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God del grommere lyd, og kjenner at responsen er mye bedre. Bilen føles litt "freshere"...

Hvor kjøpte du luftfilterkittet? Gromt ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...